Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #9  
Παλιά 01-04-12, 22:25
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
όταν πέσει η πίεση στο κύκλωμα είτε στο υψηλής είτε στο χαμηλής πιεσης (χοντρος και λεπτος σωλήνας) τοτε αυτομάτως δεν παιρνει μπρος! κοινώς δλδ έχεις χάσει φρεον και εχει πεσει η πιεση στο κυκλωμα. Οταν πας σε καποιον να στο γεμισει που εχει ειδικο μηχανημα κανει πρωτα ελεγχο πιεσης με αερα και ετσι εντοπιζουν τυχον διαρροές. Οποτε αν βρεις τι ειναι αυτο πας και το φτιαχνεις. Εμενα μια φορα ειχε κοπει η σωληνα αλουμινιου και ειχα φτιαξει ευκαμπτη!!!
Αυτο που λενε τα παιδια αν ακους ενα κλακ ειναι ο συμπλεκτης του κομπρεσορα, γιατι γυρναει ελευθερα η τροχαλια του με τον ιμαντα και οταν πατας το κουμπι κομπλαρει ωστε να δουλευει. Αν δεν ακους τπτ και δεν σου ανεβαζει τις στροφες λιγο στο στροφομετρο σου τοτε δεν δουλευει και ισχυει οτι ειπα παραπανω.
Απάντηση με παράθεση