Και μερικες φωτογραφίες φαινονται τα οργανακια, τωρα στο κατω κατω το halmeter αντικαταστάθηκε με ΑΕΜ wideband δεν εχω συνδεσει ακομα τον λαμδα.
Η στηριξη των δοχειων για την υδρογονοκίνηση δεξια ειναι για Η και Ο και αριστερα το δοχειο παροχης και διπλα ο διαχωριστης, και στο διανομεα φαινεται ο φτιαχτος ρεγουλαροδος και η στηριξη του διαχωριστη για να μην κουναει με τπτ. Το επόμενο weekend θα μπουν επανω να συνδεθουν με τις σωληνωσεις γιατι σημερα δεν ειχε στεγνωσει το τεφλον στα μπλε εξαρτηματάκια! Ξεχασα να πω πως για να ριξω το αεριο υδρογονο στην παροχη αερα πριν την τουρμπινα, θα χρησιμοποιησω την μαμα σκαστρα την εισοδο δλδ των αναθυμιασεων λαδιου που ειχε, για να εχω την μεγιστη στεγανοποιηση δλδ να μην φευγει το υδρογονο απεξω, αν εχει κανείς καμιά καλύτερη ιδεα για την τρυπα που μενει εκει οταν λειπει η μαμα σκαστρα για να μην την εχω επάνω στο μοτερ ας μου πει.
|