Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 25-03-12, 08:31
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
http://download.telematica.gr/AEM/pd...%2030-4100.pdf
http://www.telematica.gr/product_inf...e65de723a162ea
Εμενα πηγε 184 ευρώ γιατι το πηρα μεσω ebay από Telematica την επόμενη μερα μου ηρθε στα ΕΛΤΑ!
Το pdf ειναι οι οδηγιες εκει λεει ποσες μοιρες θέλει κλίση, το γνωρίζω αυτό, το καλώδιο το έχω περάσει μπροστα για τον λαμδα και το εχω δεσει καπου, λεω τον λαμδα να τον βαλω μετα την γεφυρα. Θα βαλω ταπα και θα το συνδεσω μετα γιατι πρέπει να πιασω καλα και το καλωδιο! εχω στην δουλεια ταπες.
Μερικές φωτος απο τοποθετησεις :
http://imageshack.us/photo/my-images/256/dscf0044l.jpg/
http://media.photobucket.com/image/w...n/wideband.jpg
http://www.vespalabs.org/@api/deki/f.../=PICT0971.JPG (εδω βλεπουμε και με την ταπούλα).

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από jason Εμφάνιση μηνυμάτων
νικηφορε που εισαι ρε?ολα καλα?μην ακουσουμε για καμια εκρηξη στις ειδησεις...
Μην ανησυχείς ρε συ! αφού είπαμε δεν αποθηκεύεται πουθενά υδρογόνο! οτι παράγει το καίει! οπότε δεν μπορεί να γίνει τπτ, αν είχαμε τόσο μεγάλη παραγωγή και τρόπο αποθήκευσης τοτε με μια μετατροπή στον κινητηρα μας ειδικα στην συμπιεση θα μπορουσαμε να καίμε ΜΟΝΟ υδρογόνο!!!! ήδη έμαθα πως σε μικρές μηχανές πχ αντλία πετρελαίου για γεώτρηση την έκαναν να δουλευει ΜΟΝΟ με υδρογόνο!!! αλλά λογικό γιατί καίει λίγο, στο αμάξι δεν γίνεται. Το απόγευμα θα βαλω μερικες φωτος ακομα να καθαρισω λιγο το μοτερ να μην ειναι μεσα στην μπίχλα! :Ppp

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 25-03-12 στις 08:38.
Απάντηση με παράθεση