Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #316  
Παλιά 01-03-12, 18:21
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καποιος που δεν μπαινει εδω μέσα, και εχει δοκιμασει ολα αυτα που λεμε....απλα δεν τον ειχα ρωτησει πριν, δεν τον ξερετε. Η λυση ομως της Τ25 δεν του αρεσε γιατι χαμηλα ειναι ψοφιμι αν και εχει μικροτερη καταναλωση οπως ειπατε (ειπαμε με μαμα καυσιμο ομως και πιεση σαν της ct9) και ψηλα δινει, αν δλδ ανοιξει με εναν με ct9 οπως και εχω ανοιξει εγω με αλλους την τρωει απο την ct9 λογω lag, στις εκκινησεις εννοω. Τωρα εχει πολυ μεγαλυτερη και καιει τα κερατα του. Λεει η καλυτερη λυση ειναι ανοιγμενη ct9. Anyway καπου ειδα ενα νεο αμαξι της opel? diesel βεβαια ασχετο αλλα μου εκανε εντυπωση πως για πρωτη φορα ειδα 2 τουρμπινες!!! οχι διπλοτουρμπινο κανονικο σαν V6 αλλά μια για χαμηλα!!!! και μια για ψηλα! για μεγαλη ροπη δινουν μαζι και οι 2 τουρμπινες!!! τι λες τωρα!!!! και μοτερ 4κυλινδρο ε? πισω εμεινε η Toyota ρε γμτ! κριμα.....πολυ χαμηλη καταναλωση, τρελες ροπες! α το βρηκα! http://www.autotriti.gr/data/news/pr...04926_9766.asp καμια κινηση απο την Toyota!!!????

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 01-03-12 στις 18:32.
Απάντηση με παράθεση