Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #313  
Παλιά 01-03-12, 17:38
Το avatar του χρήστη Pantelis
Pantelis Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 05-10-2004
Μοντέλο: celica gt4 Starlet gt
Περιοχή: athens
Μηνύματα: 601
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 314
Pantelis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Για τον εγκεφαλο μπορει να ειναι οκ η τιμη δεν ξερω τιμες για να πω, ουτε εχω ασχοληθει με προγραμματισμο κτλ, το ηλεκτρονικο εξαρτημα που προανεφερα κανονικα ειναι για συστηματα υδρογονοκινησης για αυτα που ειναι μαζι υδρογονο και οξυγονο, σε μενα δεν χρειαζεται κανονικα, αλλα αν βαλω αφου ειναι πλουσιο πολυ στον 4EFTE το μιγμα μπορει να δω επιπλεον διαφορες! μια πολυ φτηνη λυση σχετικα με τον παραλληλο, εξαλου εμενα με ενδιαφερει μειωση, να δωσω εστω και τοσα μονο για μειωση που δεν ξερω και τι θα πετυχω δε νομιζω πως αξιζει. Αυτο ελεγα :
http://www.smart-cover.gr/manuals/MAPMAF.pdf
http://www.smart-cover.gr/product_in...roducts_id=434
http://www.ebay.ie/itm/320841000011?... 4.m1423.l2649
Η αλλαγη τουρμπινας δεν ειναι τοσο απλη και φτηνη οπως το αναφερεις! θες και πολλα αλλα πραγματα! δεν ειναι plug n play! θες εξατμιση με downpipe και τελικό, καταλυτη αλλο, intercooler (εγω εχω το μαμα μπροστα), χταποδι, προγραμμα (παραλληλο), φρενα μπροστα, αλλες μετατροπες, εγω θελω και χαμηλωμα γιατι αλλιως βαρκα γυαλο με τα μαμα ελατηρια και αλλα τετοια καλα και ωραια, δεν βαζεις μεγαλυτερη με το σκεπτικο μήπως και μεσα στην πολη καις λιγοτερο!!! οποτε δεν το ξανααναφερω καν, εξαλου δεν ειναι λυση μειωσης καταναλωσης αυτη! οσο για το θεμα πως εγινε το αμαξι turbo εγω το μοτερ το ειχα απο πριν και δεν καταφερα να το πουλησω, στο starlet οταν το εκανα gt, η βενζινη ειχε κατω απο 0.65 λεπτα το λιτρο! και αμα παμε παλιοτερα που εδινα για 10 μερες 5.000δρχ! αλλο τωρα αλλο τοτε! αν ημουν στην τωρινη εποχη δεν θα εκανα ποτε τετοια κινηση να εκανα turbo ενα αμαξι! απλα θα αγοραζα ενα νεο αμαξι πετρελαιοκινητο και θα ειχα και turbo ετσι κι αλλιως!!!
Για τα κιτ υγραεριου οπως ειπαμε και στο αλλο θεμα με το υγραεριο αν δεν ειναι απο τα κιτ που παιζουν με τον μαμα εγκεφαλο του αυτοκινητου και υγρου ψεκασμου εχουν μεγαλυτερη καταναλωση απ`οτι με την βενζινη οποτε δεν λενε και τοσο!



εσυ τι λες δλδ πως ενα αμαξι με το ιδιο μοτερ το δικο μου πχ στα 150 αλογα και ενα με Τ25 στα 220 αλογα καιει περισσοτερο με την μαμα τουρμπινα? εννοεις γενικα? σε χαμηλες ταχυτητες? ποτε? για να βγαλει τα αλογα που πρεπει με την μεγαλη τουρμπινα ζηταει τα κερατα του, την μανα του και τον πατερα του απο καυσιμο, αφου ολοι πανε και βαζουν μπεκ μεγαλης παροχης πανω. Μπορει σε ενα οριο στροφων να ειναι ποιο οικονομικο αλλα αντε να το βρεις και να βρεις και τις ιδανικες συνθηκες να το πηγαινεις εκει! εξαλου ποιος θα εχει αμαξι με τοσα αλογα και θα πηγαινει σαν κοτα? γιατι η ιστορία αυτη αρχισε να μου θυμιζει μερικους (οχι απο εδω μεσα ετσι?) που λενε πως ενα αμαξι 1000 κυβικα και ενα 1400 κυβικα πχ το 1000αρι καιει περισσοτερο καυσιμο γιατι ζοριζεται περισσοτερο ο κινητηρας του!
κατι εχεις παρανοησει...μιλαμε για μεγαλυτερη τουρμπινα και ιδια πιεση η ενα τικ πιο πανω..και συγκεκρινμενα με 25αρα ναι νικηφορε οσοσ δυσνοητο και εαν σου φαινεται ειναι πιο οικονομικα...ευ εχει συνδεσει την εικοσιπενταρα με 220 αλογα δν χρειαζεται και σταρλετ μοτερ με 25αρα και 170 αλογα μια χαρα μ@μ@ει και οικονομικο ειναι...

αλεξη το ιδιο πραγμα λεμε εαν θες οικονομια δν το κανεισ τουρμπο η τεσπα το κανεισ και προσαρμοζεσαι με την καταναλωση του τουρμπο..και 13αρι 14αρι ατμοσφαιρα μια χαρα επιδοσεισ εχει το σταρλετ -corolla που να μπεισ σε ιταλικο...θα με φαει ο γιαννης..χαχααααχ:P
__________________
TEACHER: Can you tell me the name of 3 great kings who have brought happiness and peace into people's lives?
STUDENT: Drift-king, Drin-king and Fu...ing..
Απάντηση με παράθεση