
26-02-12, 14:56
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tsavman
Τόσο ο ηλεκτρολόγος, όσο και στο ΚΤΕΟ μου είπαν πως πίσω φως ομίχλης επιτρέπεται μόνο ένα, από τη μεριά του οδηγού.
Τώρα στο avensis σου, μπορεί να ξεχάστηκαν και να έβαλαν δύο λάμπες 
|
Ποτέ, μα ποτέ μια αυτοκινητοβιομηχανία δεν ξεχνιέται και βάζει περισσότερα πράγματα από όσα είναι απαραίτητα.
Για παράδειγμα, και τα δύο Lantra που είχα, είχαν δύο φώτα ομίχλης.
Η BMW E46 που έχει ένας φίλος, έχει δύο φώτα ομίχλης ένα από κάθε πλευρά.
Το SCoupe που είχα, και στις δύο πίσω πλευρές είχε φώτα ομίχλης.
Αν κάτσουμε και ψάξουμε, θα βρούμε πολλά μοντέλα με διπλά φώτα ομίχλης.
-
Ηθικό δίδαγμα:
Αυτοί που είναι "εξειδικευμένοι" με τα ηλεκτρολογικά αυτοκινήτου και λένε πως επιτρέπεται μόνο ένα πίσω φως ομίχλης, πρέπει να αλλάξουν δουλειά, μήπως βρούμε και εμείς την υγειά μας.
-
Ουσιαστικά, ο μόνος λόγος που υπαγόρευσε την ύπαρξη μόνο ενός φωτιστικού ομίχλης πίσω είναι η compact σχεδίαση των πίσω φαναριών, αφού τα δύο φώτα της όπισθεν έγιναν ένα (στην αντίθετη πλευρά από αυτή του οδηγού), ενώ το μοναδικό φως ομίχλης παραμένει από την πλευρά του οδηγού.
Το μόνο που είναι όντως παράνομο (και ταυτόχρονα ανευθυνότητα και καφρίλα), είναι να ανάβουν τα φώτα ομίχλης μαζί με των φρένων.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|