Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 25-02-12, 11:05
Το avatar του χρήστη TRIA4EFE
TRIA4EFE Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-02-2012
Μηνύματα: 43
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 168
TRIA4EFE είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων
ελλατονεις το backpressure...οσο το μειωνεις ,αφαιροντας καζανι και μεγαλονοντας διατομες ...μετατοπιζεις το φασμα δυναμης στα ψηλα ,χανοντας στα χαμηλα...Αν αφαιρεσεις το μεσαιο χωρις να πειραξεις κατι αλλο ...θα κερδισεις 1-2 αλογα κυριως απο 4000σ.α.λ μεχρι κοφτη και περισσοτερο θορυβο...με αλλα λογια θα εχει μια ελαφρα καλυτερη ευστροφια οταν το γκαζωνεις και ηχο..μπορεις επισης να ανεβασεις την διατομη σωληνα 2-3 χιλιοστα να παρεις κατι ακομα... αλλα μεχρι εκει...μετα αλλαζεις τελικο-καταλυτη
και βλεπεις κανα 5αρι αλογα πανω συνολικα σε σχεση με εντελως στοκ εξατμιση...αλλα θα χασεις στα χαμηλα λιγο...
Πριν κανα δυβδομαδο εβαλα χειροποιητο χταποδη (4-2) και ειδα λιγο παραπανω
νευρο και πιο πολυ "τραβηγμα".Τωρα θα παω για σωληνωσεις απο καταλυτη μεχρι τελικο, και μετα οταν βρω λεφτα θα βαλω και καταλυτη(τελικο εχω πανω).Τωρα χωρις το μεσαιο θα κερδιζω επειδη θα ειναι πιο ελευθερα?και με τον θορυβο τι παιζει?θα κανει οπως κανουν τα σαξοραλα με την group n λες και την εχουν τρυπια?

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TRIA4EFE : 25-02-12 στις 11:26.
Απάντηση με παράθεση