Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 16-02-12, 20:42
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt Εμφάνιση μηνυμάτων
Τωρα οσο αφορα την πιεση απλα λεω οτι πρεπει να σηκωσεις τουλαχιστον 0.6 min (εγω θα ελεγα 0,8) για να αξιζει τον κοπο οποτε θες και μια φλαντζα να ριξεις λιγο συμπιεση!Ποσο εχει μαμα γνωριζει κανεις???
10,5 ειναι η συμπιεση του μοτερ ...
παντως καλυτερο ειναι να κρατησει την συμπιεση του και να αποφυγει την φλαντζα που θα του χαλασει το χρονισμα του μοτερ ,και με ενα γατονι προγραμματιστη θα μπορεσει να βγαλει ικανοποιητικοτατα αλογα χωρις να ρισκαρει σπασιμο στο 0.45-0.5bar ,με την εργοστασιακη συμπιεση πιστευω οτι 40-50hp παραπανω ,ειναι εφικτα ...Αυτο σημαινει γυρω στα 110-120hp καθολου ασχημα για χιλιαρι και με τουρμπισμα αρκετα χαμηλα ... και 100-105 να βγαλει ,για ασφαλεια του μοτερ ...παλι αξιζει τον κοπο μιας και θα κυνηγαει -περναει σημερινα 1600αρια
Απάντηση με παράθεση