Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1  
Παλιά 16-02-12, 17:33
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania Εμφάνιση μηνυμάτων
Και μετα απο 40 χρονια εαν θελει καποιος να βελτιωσει 1000αρι 1300αρι ΤΟΥΟΤΑ, μοτερ απο starlet θα προτεινεται, 20v στα 1600 και 3S-GTE στα διλιτρα.
Κοψε ραψε το πλαισιο για να βαλει ενα μοτερ αντικα και μετα το αυτοκινητο δεν θα το παιρνουν ουτε τα σκυλια, εαν θελησει να το πουλησει.
Ο εγκεφαλος του aygo προγραματιζεται και το κιτ rotrex ειναι η καλυτερη λυση.
σε τελικη αναλυση συμφωνω πληρως μαζι σου ,αν εχει σκοπο να τα σκασει μια και καλη ροτρεξ ειναι η καλυτερη λυση

...ισως να μπορεσει να πετυχει 30-40% χαμηλοτερο κοστος με ψαγμενες επιλογες σε μεταχειρισμενα τουρμπο και λοιπα περιφερειακα ,αν ομως δεν δουλεψει το αμαξι...μαλλον το κοστος θα εκτιναχθει ...καλυτερα κομπρεσσορας...
Απάντηση με παράθεση