Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #39  
Παλιά 15-02-12, 19:57
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
περιμενε γιατι με μπερδεψες εσυ ειπες πριν για κοφτη στροφων αν δεν κανω λαθος, οταν βαραει ο κοφτης στροφων εκεινη την στιγμη ειναι λογικο να πεφτει λιγο η πιεση, ποιο πριν οχι! αν χανεις πιεση ποιο πριν απο καπου χανεις τοτε! ποτε το κανει? με τι ταχυτητα στο σασμαν? με οποια νανε μολις πας 6000rpm χανεις? οπως ειπα πριν εμενα χανει μετα τα 140χλμ με 5η δλδ, αλλα πρεπει να πηγαινω μερικη ωρα με τερμα τουρμπισμα και μετα χανει σιγα σιγα σταδιακα μεχρι τα 0.6bar μεχρι τα 180χλμ κοντερισια που ειχα παει και το ειχα δει, αλλα επειδη το εχω παθει αλλες 2 φορες δεν ειναι απο την τουρμπινα (ραγισματακι στο μαντεμι), για σενα τωρα δεν ξερω! ελεγξε για αρχη ενα ενα σφιχτηρα, σφιξε περισσοτερο να δεις αν καποιος "κλωτσαει", αν δεν ειναι απο αυτο δες και την σκαστρα, εγω ποσο καιρο ειχα θεμα και τελικα ηταν η μεμβρανη της σκαστρας τρυπημενη?
δες και το θεμα εδω : http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=20250 δειχνω και μια φωτο με το ραγισμα στο μαντεμι της τουρμπινας οπως ηταν πριν αρκετα χρονια! τωρα δεν ξερω πως ειναι!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 16-02-12 στις 21:46.
Απάντηση με παράθεση