Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #74  
Παλιά 14-02-12, 11:17
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Στο λινκ που εδωσες η μινιμουμ τιμη αγορας να το φερεις απο Αγγλια ειναι 3300 (2800 λυρες) χωρις μεταφορικα για να γινει εδω τοποθετηση... απο την στιγμη που δεν αγοραζεις το κιτ απο το συνεργειο εδω (αρα χανουν κερδος) Θα σε χρεωσουν "φιλικα" 600-700 ευρω μινιμουμ για τοποθετηση ..Επισης θα χρειαστεις και μεγαλυτερη εξατμιση για να αποδιδει σωστα το αμαξι..αρα θες αλλο ενα 500αρι στην ξεφτιλα..... και δεν βλεπω πουθενα εγκεφαλακι παραλληλο...αρα θα χρειαστεις ενα τετοιο ,ή (αν εισαι τυχερος και ξεκλειδωνεται ο εγκεφαλος του Aygo ) απλα προγραμματισμο... αρα ξεκινας με κοστος μινιμουμ 300-400 και φτανεις κοντα στο χιλιαρικο με αγορα παραλληλου εγκεφαλου+ρυθμισμα ...μελιγα λογια οπως και να το κανεις ο rotrex θα σου παει 5000 ,οταν το aygo μεταχειρισμενο ξεκιναει απο 6500...δεν συμφερει..μαλλον ποιο φτηνα θα σου βγει να αγορασεις μεταχειρισμενη κ03+intercooler απο skoda octavia ή seat ibiza fr ή αν τα βρεις σε καλη τιμη...μεταχειρισμενη τουρμπινα απο fiat punto tjet ,που ειναι ακομα ποιο μικρη και θα σπουλαρει καλυτερα στο μοτερακι σου.Αν πετυχεις καλες αγορες μεσω γνωστων ,πιστευω οτι ειναι εφικτο το κοστος να πεσει γυρω στα 2500-3000.Το αρνητικο ειναι οτι το αμαξι σου γινεται πειραμα μετα...γιατι δεν ξερεις πως θα αποδοσει το μοτερ σου και ποση πιεση σηκωνει.. κι αν στο "safe" 0.4bar κανει καθολου δουλεια.Θα πας στα τυφλα ρισκαροντας με δοκιμες μεχρι να βρεις ιδανικη ρυθμιση ...
ενω o rotrex einαι δοκιμασμενο bolt on kit με πληρη καθοδηγηση......

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 14-02-12 στις 11:27.
Απάντηση με παράθεση