Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 01-02-12, 16:27
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Εγω εχω 45αρα εξατμιση με ελευθερα καζανια ,ελευθερο καταλυτη hjs και φιλτρο κν..

Ας ξεκινησω με το φιλτρο..σιγουρα ελαφρα καλυτερο απο το κλασσικο χαρτινο ,δεν βρωμιζει καθολου η πεταλουδα ..συμφερει μακροπροθεσμα σαν κοστος..απο κει και περα απειροελαχιστη διαφορα στον ηχο σχεδον μηδαμινη.Στο θεμα της αποδοσης οταν θα το βαλεις πανω ολοκαινουργιο κι αν αργοτερα το πλενεις οσο καλα γινεται..σου δινει μια ελαφρια αισθηση οτι αρπαζει καλυτερα-οτι στροφαρει ενα κλικ καλυτερα
γενικα μιλαμε για διαφορες απειροελαχιστες του 2-3%
Το βαρελακι το γνησιο( bmc- cda)ειναι πολυ καλυτερο κι οσοι το χουν δοκιμασει ειδαν διαφορα σημαντικη σε ηχο-αποδοση αλλα ειναι ακριβο ως καινουργιο,για το simota carbonbox δεν εχω αποψη.....Τελος οι φιλτροχοανες οι κλασσικες αν δεν υπαρξει μεριμνα για κρυο αερα ,συνηθως χαντακονουν το αμαξι και επειδη οι περισσοτεροι βαζουν τις μεγαλες λογω εντυποσιασμου γιαυτο μπουκονουν αερα τα μοτερ ...

Εξατμιση : πρωτα ειχα αλλαξει μονο την σωληνα με 45αρα και ελευθερα καζανια...το αμαξι κερδισε στο δρομο 1,5-2 αμαξια σε κοντρες με αυτοκινητο φιλου που εχω ως σημειο αναφορας...ολη η μαγκια ομως ειναι ο καταλυτης .Τον εργοστασιακο τον αλλαξα γυρω στα 145000χλμ και ειχε τα χαλια του...ηταν μπουκομενος και εβαλα τον μεταλλικο πανω..αποτελεσμα?Το αμαξι πηρε κι αλλο τα πανω του περιπου αλλα δυο αμαξια+ και η εξατμιση εκανε ακομα πιο μπασο ηχο και ηταν αρκετα πιο νευρικο στην επιταχυνση

Με λιγα λογια το αμαξι με την εξατμιση πηρε τα ποδια του και σχεδον ριχνει κολωνα στο αμαξι μου χωρις εξατμιση.Ομως πρεπει να σου πω οτι μετα απο 3 χρονια ..που εχει ανοιξει η εξατμιση στο δρομο η αποδοση εχει πεσει και πλεον πηγαινει ελαχιστα καλυτερα απο οτι πηγαινε μαμα...εγω φοβομουν οτι τα αλογα μου εχουν πεσει πολυ αλλα το δυναμομετρο με διεψευσε σε απολυτα νουμερα .Για την ακριβεια στο δυναμομετρο εβγαλα σχεδον 105hp και 13κιλα ροπης αλλα σε συγκριση με αλλο αντιστοιχο corolla οι μεσαιες στροφες μου ηταν πεσμενες σε δυναμη και ειχα ελαφρα καλυτερη δυναμη στον κοφτη...πιστευω οτι αυτο οφειλεται κυριως στην ξεχειλωμενη εξατμιση...

κοστος.. 600ευρω μου πηγε η εξατμιση-καταλυτης και αργοτερα χρειαστηκαν αλλα 60 ευρω για τοποθετηση αποστατη στον πισω αισθητηρα λ ,ωστε να μην μου αναβει check engine και μου λενε αλλα ντ' αλλων στην αντιπροσωπεια....Επειδη δεν ειναι φθηνος , θα σου λεγα να μην τον βαλεις εξαρχης.. μονο αν αρχισει να σου αναβει check
Στον exhaust center εφτιαξα εγω την εξατμιση,λογω διαφημισης και επειδη μενω πολυ κοντα,αλλα αν ξαναφτιαχνα εξατμιση θα πηγαινα στον MAIKON μιας κι εχει καλες τιμες, εχω ακουσει καλα λογια απο παιδι με corsa opc που φοραει μονο εξατμιση ΜΑΙΚΟΝ και φιλτρο.... που μετρηθηκε 217+ hp σε σχεση με τα 192 και παει πολυ καλα στο δρομο...και απο ανθρωπο με evo 6 A' σταδιο + νιτρα 500 hp + που τον εμπιστευθηκε ,επισης με πολυ καλα αποτελεσματα
και φυσικα λογω οτι μπορεις να δεις το αμαξι απευθειας στο δυναμομετρο,πριν και μετα την εξατμιση..


πιστευω οτι τον καταλυτη πρεπει να τον αλλαξεις οπωσδηποτε...ειναι ποιο φθηνος απο εργοστασιακο κεραμεικο... δεν εχεις κανενα θεμα με καυσαερια μιας και οι δικοι μας καταλυτες ηταν EURO 2 και οι HJS ειναι EURO3 οποτε υπερκαλυπτουν τις προδιαγραφες καυσαεριων ασχετα που ειναι ποιο ελευθεροι ,εγω ποτε δεν ειχα προβλημα με καρτα καυσαεριων... ειναι ολες σουπερ ,απλα θελει καλο ζεσταμα ο καταλυτης πριν μετρησεις...

Θα κερδισεις σε νευρικοτητα σιγουρα... τωρα αν θες και ηχο αλλαξε τα καζανια...για την διαμετρο της σωληνας δεν ξερω.... σιγουρα αρχικα θα εχεις μεγαλυτερα οφελη με 45αρα αλλα οσο ξεχειλωνει η εξατμιση θα χασεις ακομα περισσοτερο backpressure ,οποτε ισως ηταν καλο να αφησεις την εργοστασιακη σωληνα

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 01-02-12 στις 16:35.
Απάντηση με παράθεση