Εάν έχω καταλάβει καλά (μιας και δεν είναι θέμα με το οποίο έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα), τα απλά μηχανικά μπλοκέ έχουν δίσκους που είναι ρυθμισμένοι να φρενάρουν ελεγχόμενα για να μεταβάλουν τη ροπή μεταξύ των τροχών όταν χάνεται η πρόσφυση σε κάποιον από τους δύο. Τα διαφορικά σιλικόνης κάνουν την ίδια δουλειά, απλά το κλείδωμα των δίσκων γίνεται με την διαφορά θερμοκρασίας του υγρού (που έχει ως βάση τη σιλικόνη, εξ' ου και σιλικονούχο) που προκαλείται με την τριβή των δίσκων λόγω του σπινιαρίσματος των τροχών.
__________________
Lift, lift, lift...
|