Θέμα: Υγραέριο
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 24-01-12, 17:39
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 890
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Συγνώμη αλλά νομίζω ότι έχετε μπερδέψει λίγο τα πράγματα. Δεν είναι safe το υγραέριο επειδή δεν μπορείς να κυνηγήσεις τίποτα παραπάνω; Μία μετατροπή σε υγραέριο θα την κάνει εκείνος που θέλει να κάνει οικονομία στο καύσιμο και γενικότερα στα έξοδα μετακίνησης. Ποσώς τον ενδιαφέρει εάν θα έχει απώλεια ιπποδύναμης της τάξεως του 5%... Και στο κάτω-κάτω, εάν θέλει να καγκουριάσει και να πατήσει, το γυρνάει για λίγο στη βενζίνη, πατάει όσο θέλει και μετά πάλι κλικ στο υγραέριο. Ξεχνάτε επίσης (κάτι που αναφέρθηκε και παραπάνω) ότι ναι μεν αυξάνεται η τιμή του υγραερίου αλλά ταυτόχρονα αυξάνεται και η τιμή της βενζίνης, έτσι δεν είναι; Σχετικά με τις χαμηλές τιμές των kit που υπάρχουν, συγνώμη αλλά δε σου φταίει ο προμηθευτής εάν εσύ επιλέξεις να το βάλεις. Εάν βρεις δηλαδή βενζινάδικο με βενζίνη στην τιμή των 1,00 € θα τη βάλεις; Δε θα πάει στο πονηρό το μυαλό σου; Ο,τι πληρώνεις παίρνεις και ο καθένας σε μία τέτοια μετατροπή θα πρέπει να αξιολογήσει όλα τα δεδομένα πριν επιλέξει. Η κατανάλωση είναι όντως μεγαλύτερη αλλά όχι όσο μεγαλύτερη είναι και η τιμή της αμόλυβδης, οπότε δεν τίθεται θέμα εάν υπάρχει κέρδος ή όχι. Για το θέμα της απόσβεσης, είναι προφανές ότι όσα περισσότερα χλμ κάνεις τόσο πιο γρήγορα θα αποσβέσεις τη δαπάνη.
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση