Η αλήθεια είναι πως η αύξηση θερμοκρασίας σε αναλογια με αυτο που κερδίζεις τελικά δεν ειναι ισοδύναμο, αν με πιανετε, εννοω περισσοτερα χανουμε λογω θερμοκρασιων παρα αυτο που θα κερδιζαμε λογω καλυτερης καυσης, ετσι στην ουσια αυτο το πλεονέκτημα μάλλον κατανταει δωρον αδωρον! μαλιστα σε turbo moteria εχουμε ήδη αυξημενες θερμοκρασίες λογω της τουρμπινας. Οσο για την τιμη επισης εχεις δικιο και απο θεμα καταναλωσης, δυστυχως με οσους μιλησα ολοι ειπαν πως η κατανάλωση υγραεριου φτανει ακομα και το 20% παραπανω σε σχεση με την βενζινη!!! αυτο σημαινει πως αν ανεβει και αλλο η τιμη του υγραεριου και οσο κλεινει η ψαλιδα διαφορας τιμης μεταξυ τους τοσο το υγραεριο θα ειναι ασυμφορο για πολλους απο εμας, πχ για εμενα που δεν κανω πολλα χλμ τον μηνα. Δλδ τον μηνα δεν φτανω ουτε τα 1000χλμ, 900 και πολλα λεω. Επισης καπου βρηκα αγορα κιτ υγραεριου (δεν εχει μαζι μονο την δεξαμενη) με κοστος 450 ευρω μαζι με ΦΠΑ. Επισης το τι επιδοσεις εχει ειναι αναλογα τις ρυθμισεις κτλ, αν το κανουν να εχει καλυτερες επιδοσεις απο την βενζινη θα καιει τοσο παραπανω που στο τελος δεν θα εχει διαφορα με την βενζινη στην τσεπη μας! και δεν ειναι αυτο το ζητουμενο αλλιως δεν θα βαζαμε υγραεριο! το πετρελαιο πχ εχει σχεδον 20 λεπτα το λιτρο φτηνοτερα απο την βενζινη αλλα οταν ενα αμαξι με βενζινη πχ καιει 6.5 λτ/100χλμ και το ιδιο μοντελο και cc με πετρελαιο καιει 4 lt/100xlm εδω ειναι μεγαλη η διαφορα στην τσεπη μας! αν συγκρινουμε το ιδιο αμαξι με βενζινη-υγραεριο θα εχει την ιδια διαφορα? μερικοι νομιζουν οτι με το υγραεριο καιει και λιγοτερο! κατι που δεν ισχυει καθολου! (αυτο το λεω για παραδειγμα καταναλωσης).
|