Ακριβώς όπως τα λες! εμενα μου ειπαν αρχικα για τα AGX οτι δεν ειναι για χαμηλωμα (αυτος που τα αγορασα), μετα στις οδηγιες ομως (καπου τις ειχα ανεβασει σκαναρισμενες) ελεγε πως κανουν για χαμηλωμα μεχρι 3-3,5cm ΤΟ ΠΟΛΥ αλλά δεν ενδυκνυεται, καθως δουλευουν καλυτερα χωρις χαμηλωμα, αφου το αμορτισερ κανει μεγαλυτερη διαδρομη και αλλα τετοια, φυσικα τα ιδια ισχυουν για ολα τα απλα αμορτισερ (που δεν ειναι δλδ coilovers). Οποτε με κλειστα τα μάτια παμε στα koni sport που είναι επισκευάσιμα πληρως, ρυθμιζομενα με περισσοτερες επιλογες αφου περνουν 2 πληρη κυκλους ενώ τα AGX εχουν μονο 4 σκαλες (στην Ε11), και φυσικα τα κονι ειναι κατα πολυ φτηνοτερα. Το μειονεκτημα ειναι οτι ειναι φυσιγγια και τα 4 (στην Ε11 δεν ξερω για αλλα αμαξια) και πρεπει να κοψουμε τα μαμα γονατα, και οτι τα πισω για να ξαναρυθμισουμε σκληροτητα πρεπει να βγουν απο το αμαξι! Τα ΑGX η Toyota Πασπαλιάρης μου ειπε 738 ευρώ τα 4 και τα μαμα ελατηρια 100 ευρώ το ένα!!!!
Υ.Γ η επισκευή των Koni που ανεφερα ποιο πριν στον Στράτο και Ακριδά στο Νεο Κόσμο ηταν σε starlet ep82, με τα αμορτισερ στο χερι, δεν ξερω μετα απο τοσα χρονια αν οι τιμές τώρα ειναι ιδιες! τοτε ηταν 2005-2007 που εκανα τις επισκευές αυτές.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 23-01-12 στις 13:16.
|