Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX
Φιλε μου δεν θα διαφωνησω μαζι σου γιατι εσυ προφανως τα ξερεις απο μεσα,εγω ειμαι απλα ενας παθων πελατης που αντικατεστησε μπλοκ κι επρεπε να περασει απο τους ελεγχους καταναλωσης λαδιων , για να παρω το οκ της αντικαταστασης και μου ζητουσαν καταναλωση πανω απο λιτρο αρχικα.. οποτε ζηταω συγγνωμη για τις αριθμητικες ανακριβειες και την οποια παραπληροφορηση δημιουργησαν ,οτι εχω ακουσει και συζητησει ανεφερα και εστω και εν μερει μαλλον τα πα σωστα
.......
Αν η toyota ηθελε να ναι απολυτα σωστη θα ανακαλουσε επισημα ολα τα αυτοκινητα της με τα προβληματικα πιστονια κι οχι ετσι στα μουλοχτα να καθομασταν να ψαχνουμε ρωτοντας στα φορουμ και στα συνεργεια ,τι συμβαινει και αν μπορουμε να το φτιαξουμε δωρεαν και να μας λεει ο καθενας οτι του κατεβει σχετικα με την επισκευη αναλογα με τη διαθεση
πολυ φιλικα Γιωργος
|
Η διαδικασία μέτρησης της κατανάλωσης γίνεται για να εξακριβωθεί αν το πρόβλημα υπάρχει. Όπως ξαναείπα δεν εμφάνισαν όλα τα αυτοκίνητα το πρόβλημα της κατανάλωσης οπότε δεν μπορεί να γίνει ανάκληση. Επίσης ανάκληση δεν μπορούσε να γίνει γιατί τα αυτοκίνητα που είχαν πουληθεί ήταν ΠΑΡΑ πολλά. Και ποιος ο λόγος να αλλάξει μπλοκ σε αυτοκίνητο που δεν έχει κατανάλωση? Προληπτικά?
Φαντάζεσαι τι θα γινόταν αν ο καθένας πήγαινε και ζητούσε αλλαγή μπλοκ χωρίς μέτρηση κατανάλωσης?
Η ταλαιπωρία που πέρασες εσύ οφείλεται καθαρά στην αντιπροσωπεία που πήγαινες. Δεν υπήρχε καμία εντολή από Τ.Ε για 1 λίτρο στα 1000χλμ, αυτά ήταν κόλπα του εκάστοτε συνεργείο.
Εμείς ακολουθούσαμε τις οδηγίες την Τ.Ε και όταν εμφανιζόταν πελάτης που παραπονιόταν για κατανάλωση λαδιού στο αυτοκίνητο του, τότε ανοίγαμε Εντολή Εργασίας, συμπληρώναμε λάδι μέχρι το κανονικό σημείο κρατούσαμε χλμ επίσκεψης και του λέγαμε να ξαναέρθει μόλις κάνει 1000χλμ.
Όταν ξαναερχόταν καταγράφαμε την κατανάλωση που διαπιστώναμε και τον βάζαμε στο πρόγραμμα για αντικατάσταση μπλοκ.
Κάποιοι περίμεναν αρκετά γιατί είχαμε αρκετά αυτοκίνητα, αλλά κάποτε ήρθε και η σειρά τους.
Ένας ακόμα λόγος ταλαιπωρίας και καθυστέρησης ήταν η έλλειψη ανταλλακτικών (μπλοκ) αλλά αυτό ήταν σε κάποια περίοδο. Μετά υπήρχαν άπειρα και τα είχαμε σε μια μέρα.
Επίσης η καταγραφή του περιστατικού μέσα στην εγγύηση σε καλύπτει στην περίπτωση που καθυστερήσει η αντιπροσωπεία να σε βάλει σε ραντεβού και βγεις από την εγγύηση.