Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MITSOS
Αυτή ήταν και η δική μου άμεση σκέψη.
Όταν πρωτοάκουσα για επιστροφή σε κουπέ από την ΤΟΥΟΤΑ πήγα να χαρώ....αλλά δεν πρόλαβα.
Διαβάζω μοτέρ μπόξερ και επιτόπου αρχίζω να βγάζω καντίλες και να ρίχνω βρισίδια.
Τί στο καλό άχυρα έχουν για μυαλό οι ΤΟΥΟΤαίοι?
Χάθηκαν τα ΤΟΥΟΤίσια μοτέρ και πήγανε για μπόξερ?????
Πέρα από τον κυβισμό που είναι το πρώτο εμπόδιο για την Ελλαδίτσα, όσοι
καταφέρουν και πάρουν ένα τέτοιο θα πρέπει να περνάνε και από κανένα Μακατό για να το κάνουν αυτοκίνητο.
Θα πάθουν ότι και η ΜΑΖDA με το RX-8....δηλαδή θα έχουν μια ωραία και καλοστημένη καρότσα με ένα ψωφομούλαρο κάτω από το καπό.
Έχουν αλλάξει και οι εποχές και τα κασόματα δεν είναι ελαφριά.
Οπότε βάρος + πίσωκίνητο + ροπή ψίχουλα και "στο θεό" = 2-3 αυτοκίνητα σε όλη την Ελλάδα.
Και επειδή μπορεί κάποιοι να πουν ότι και το S2000 είναι βαρύ και δεν έχει ροπή να πω ότι το S δεν είναι boxer.
Για να καταλάβουμε πόσο πατάτα είναι αυτοί οι κινητήρες ας σκεφτούμε ότι ούτε σε turbo diesel που τους βγάλανε δεν κατάφεραν να βγάλουν την ανάλογη για τα κυβικά τους ροπή.
Προσωπικά για εμένα πρώτοι οι wankel και δεύτεροι οι boxer είναι δυο τύποι κινητήρων που προσπάθησαν αρκετές φορές να παίξουν στην αγορά και πάντα έχασαν το στοίχημα σε όλους τους τομείς (απόδοση, αξιοπιστία, κατανάλωση).
|
συμφωνω σε αρκετα αλλα ο wankel ειδικα σε κατι rx7 ητανε και ειναι μεγαλος μαμιας τησ πιατσας...
__________________
TEACHER: Can you tell me the name of 3 great kings who have brought happiness and peace into people's lives?
STUDENT: Drift-king, Drin-king and Fu...ing..
|