Τελικά δεν θα χρειαστεί να πάρω καινούριο κάθισμα διότι διορθώθηκε το δικό μου με πατέντα δική μου. Θα αναφέρω το πρόβλημα και το πως το έφτιαξα έτσι ώστε σε περίπτωση που το πάθει κανείς να το φτιάξει μόνος του.
Το πρόβλημα που μου δημιουργίθηκε είναι στο ότι δεν κουνιόταν το κάθησμα ούτε μπροστά ούτε πίσω. Αυτό οφηλόταν στο ότι είχε σπάσει το δοντάκι που σήκωνε τα δοντάκια που μαγκωναν πάνω στην ράγα. Αυτό το δοντάκι ηταν πάνω στο μοχλό που σηκώνουμε με το χέρι για να μετακεινίσουμε το κάθισμα.
Ένα ακόμα πρόβλημα που παρατήρισα είναι ότι ο μοχλός που έχει το κάθησμα του συνοδηγού (3πορτο) όταν το ανεβάζω ναι μεν μου ρίχνει την πλάτη αλλά δεν μου το μετακεινεί μπροστά ή πίσω. Αυτό από ότι είδα στον μηχανισμό έχει μία ντίζα που τραβάει ένα σίδερο και τραβάει το πιράκι που μου είχε σπάσει. Στην σηγκεκριμένι περίπτωση η ντίζα δεν τραγιέται με αποτέλεσμα τώρα που φτιάχτικε να μην ανεβάζει τα δοντάκια.
Να ενημερώσω ότι ασχολίθηκα για την ώρα στο πως να σεικώνω τα δόντια και με την ντίζα δεν την έχω πειράξει ακόμα. Άλλωστε την δουλειά μου την κάνω. Και το κάθησμα πάει μπρωστά με τον μοχλό κάτω από το κάθημα και την πλάτη μου την ρίχνει ο μοχλός στο πλάει. Με την ντίζα θα ασχοληθώ άλλη ώρα.
1)Έβγαλα το κάθισμα στα χέρια και εκτός αυτοκινήτου.
2)Έβγαλα τον μοχλό που έχει στο πλάι. Αυτό είναι κουμποτό. Έχει ένα καπάκι στο μπροστινό μέρος που βάζεις το χέρι και το ξεκουμπώνεις με ένα κατσαβιδάκι και βγήκε.
3)Έβγαλα το πλαστικό κάλυμμα που έχει στο πλάι το κάθισμα βγάζοντας τις δυο βίδες που έχει και ξεκουμπώνοντας το από μπροστά.
4)Έκοψα σε δύο σημεία τον μοχλό. Εκεί έκανα ένα λάθος και γι' αυτό δυσκολεύτηκα λίγο περισσότερο. Το ένα κόψιμο το έκανα σε έναν χοντρό σωλήνα που έχει κοντά στην βάσει και είναι παράλληλο με το μοχλό που βλέπουμε. Και το άλλο κόψιμο έπρεπε να το κάνω εκεί που πιάνουμε μπροστά (τον λόγο θα σας τον εξηγήσω στην πορεία). αλλά εγώ το δεύτερο κόψιμο το έκανα κάθετα στο άλλο με αποτέλεσμα να με δυσκολέψει στην τοποθέτηση μετά.
5) Ξεκουμπώνω τον μοχλό από τις δύο ασφάλειες που έχει.
6) Τροχίζω το σημείο που ήταν σπασμένο για να το κάνω λείο για να μπορώ να τρυπήσω.
7) Στην συνέχεια κάνω μία τρύπα στο κέντρο του κύκλου που δημιουργήθηκε με το τρόχισμα (ο πίρος που έσπασε ήταν κυλινδρικό άρα η βάση ήταν κυκλική.)
8) Ανοίγω σπείρωμα και τοποθετώ μία βίδα. Αυτό το έκανα για να αντικαταστήσω τον πίρο που έσπασε με αποτέλεσμα να κάνει τη δουλειά που έκανε ο πίρος. Να σηκώνει τα δοντάκια.
Στην συνέχεια έπρεπε να βρω έναν τρόπο να επαναφέρω τα κομμάτια που έκοψα για να είναι ακριβώς στην ίδια ευθεία για να σηκώνονται σωστά τα δόντια και από τις δύο μεριές. Επομένως:
9) Μέτρησα τις διαμέτρους τον δύο σημείων που έκοψα και βρήκα άξονες στην ίδια διάμετρο έτσι ώστε να μπαίνουν μέσα σφινωτά.
10) Λίμαρα το εσωτερικό του χοντρού σωλήνα για να λειάνω την ραφή που είχε και έβαλα τον πίρο.
11) Άνοιξα δύο τρύπες σε κάθε κόψιμο. Μία τρύπα από την μία μεριά των κοψιμάτων και άλλο ένα από το άλλο μέρος. (συνολικά 4 τρύπες). Αυτό το έκανα με σκοπό να βάλω πίρο κάθετα έτσι ώστε να κρατάει το κομμάτι που έκοψα με τον άξονα που πέρασα από μέσα.
12) Αφού άνοιξα τις 4 τρύπες πέρασα τα πιράκια αλλά από την μία μεριά των κοψιμάτων. Έτσι ώστε να έχω το ένα κομμάτι μαζί με τους άξονες που πέρασα.
13) Τοποθέτησα το ένα κομμάτι κομμάτι πάνω.( αυτό με τους άξονες)
Και εδώ αρχίζει το δύσκολο μέρος με το οποίο θα ήταν πιο εύκολο αν τα καψίματα τα είχα κάνει παράλληλα μεταξύ τους.
14) Στην συνέχεια προσπαθώ να ενόσω το ένα κομμάτι με το άλλο περνώντας τους άξονες του ενός κομματιού μέσα στο άλλο.
15) Αφού το περάσουν περνάτε το ελεύθερο κομμάτι από την πίσω μεριά του καθίσματος και με λίγο πίεση και με λίγο σπρώξιμο και με λίγο χτύπημα το φέρνετε στην τρύπα για αν κουμπώσει και το άλλο κομμάτι πάνω στο κάθισμα. Στην συνέχεια έβαλα και τους άλλου δύο πίρους στις ελεύθερες τρύπες που είχα ανοίξει και έτοιμο το κάθισμα.
Στην συνέχεια αναλόγως την βίδα που θα πάλετε και τους πίρους θα χρειαστεί να κάψετε ή όχι.
Για την ντίζα θα ασχοληθώ άλλη στιγμή...
Ελπίζω να βοήθησα...
|