Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #3  
Παλιά 11-12-11, 17:53
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Το 1ο θα το γνωριζε και η Toyota! καθε φορα τα παμε εκει, υποτιθεται οτι τα ρυθμιζαν και τελικα καταληγουν ΚΑΘΕ 40.000χλμ και τα 2 αμάξια να θέλουν νεο δισκο!
Το 2ο θεμα κανεις λαθος! εχουν ΕΝΑΝ απλο δισκο οπως στο μηχανικο σασμαν, ρουλεμαν και πλατο οπως και στα μηχανικά! μια φορα ημουν εκει και τα επιασα τα ανταλλακτικα στα χερια μου μάλιστα και τα κοιτουσα! η μονη διαφορα με τα μηχανικα σασμαν των Aygo ειναι οτι εχουν αλλο εγκεφαλο και διαφορες ηλεκτροβαλβιδες-βραχιονες που παιζουν τον ρολο του πενταλ χωρις ομως να υπάρχει!

Σειριακα σασμαν που εχουν πολλαπλους δισκους εχει σε πολυ ακριβα αμάξια εδω εχει και παρουσιαση : http://www.sciroccoclub.gr/2009/03/d...shift-gearbox/
και αυτο πρεπει να ειναι απο porche : http://0.tqn.com/d/cars/1/0/p/V/1/ag...pdkcutaway.jpg
Στο aygo υπάρχει μονο ενας και μάλλον ειναι ο ιδιος με του μηχανικου σασμαν.
http://www.kiparissis.eu/parts/produ...at=7530&page=1
σειριακο σασμαν απο aygo mod 2007 διακρινεται στην φωτο το πολυσφηνο που μπαινει ο δισκος ετσι ειναι και στο μηχανικο, και πανω του φαινονται τα ηλεκτρικα φυσες κτλ απο τις διαφορες ηλεκτροβαλβιδες για την κινηση των επιλογεων γραναζιων.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 11-12-11 στις 18:10.
Απάντηση με παράθεση