Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt
Οπως και να εχει οταν θα το λυσει ο μηχανικος που θα το αναλαβει θα δει και οτι αλλο κρινει αυτος ή και ο ρεκτιφτιατζης , αν χρειαστει!(Για την κεφαλη)
Παντως συμβουλη μου οταν παρεις την αποφαση να το λυσεις κανε και 2 πραγματα στην κεφαλη!Μια ροικη και μια μετρηση στεγανοτητας -ραγισματων!!!
Μην κλεισεις το μοτερ χωρις να γαργαλησεις και την κεφαλη λιγο,αξιζει τον κοπο!Α και καμια φλαντζα απο TRD μερια για λιγο συμπιεση παραπανω ευπροσδεκτη θα ηταν ......
Εκτος και αν βαλεις compressοr οποτε ξεχνα την συμπιεση,μην σου πω να την ριξεις και λιγο αν θες να σηκωσεις και πανω απο 0,4!
Παντως αν αντεχεις κοιτα και για καμια 4αδα σφυρηλατα εμβολα για να σηκωσεις αφοβα πιεση αφου θα το λυσεις και ειναι και τα μαμα εμβολα καπως....!!! 
|
Καλα αυτο με την κεφαλη θα γινει οοοταν ερθει η ωρα του...για να σου πω την αληθεια στις τιμες που βρισκω για μπιελοπιστονα, με λιγο παραπανω, παιρνω το κιτ υπερκυβισμου με MAHLE h me WISECO απο τη monkeywrench,το κανω 2λιτρο κομπρεσορατο , και μετα βλεπθμε ποσο πιεση θα σηκωσουμε. μεχρι τοτε εχω πολυ δρομο μπροστα μου, και το μονο που μπωρω να κανω ειναι υπομονη και να ελπηζω.
παντως αν μου κατσουν ολα καλα θα γινει πολυ ΤΟΡ μοτερ με 2.0λιτρα και πιεση απο 0,4 εως 1 bar. απα πα δε 8α οδηγιεται!!!
