Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #202  
Παλιά 05-12-11, 09:04
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.115
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 883
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Μιας και το συγκεκριμένο topic αφορά το δικό μου αυτοκίνητο, να αναφέρω και εδώ ότι στις 03.12.2011 έκανα την δεύτερη δυναμομέτρηση φορώντας αυτή τη φορά χωάνη Κ&Ν Typhoon Intake System 69-8751TP και τελικό καζανάκι ΤΤΕ. Τα αποτελέσματα έδειξαν 197,9 ίππους στις 7.860 στρ. και περίπου 18,7 κιλά ροπής στις 7.250 στρ.

Σε σχέση με την προηγούμενη μέτρησή μου, το όφελος είναι +3,5 ίππους και ελάχιστα υψηλότερη ροπή αλλά με πιο ομαλές καμπύλες και γενικότερα ανεβασμένη ροπή σε όλο το φάσμα με εξαίρεση ένα σημείο από 6.000 μέχρι 7.000 στρ/λπτ. Γενικότερα πάντως, οι καμπύλες και της ιπποδύναμης και της ροπής έγιναν πιο ομαλές και πιο γραμμικές...
Συνημένες Εικόνες
Τύπος Αρχείου: jpg DYNO RUN POWER 03-12-2011.jpg (232,2 KB, 132 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg DYNO RUN TORQUE 03-12-2011.jpg (238,0 KB, 86 εμφανίσεις)
__________________
Lift, lift, lift...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 05-12-11 στις 09:15.
Απάντηση με παράθεση