οσον αφορα τη γριλια που αναφερεις δεν εχω παρατηρησει αν ανοιγοκλεινει και δεν πιστευω να ανοιγοκλεινει φιλε μου.
το μονο καλημενο σημειο που εχει απο κατασκευης του το αυτοκινητο το εχω μαρκαρει με κοκκινο αλλα δεν νομιζω να ειναι για να περιοριζει τον αερα μιας και ειναι μηδαμινο.
τωρα για να καληψεις την γριλια με χαρτονι οπως εκαναν παλια στα πολλα κρυα μπορει και να εχει αποτελεσμα.
βεβαια συμφωνα με το τελευταιο ποστ που εγραψες παιζει μεγαλο ρολο ο τροπος που οδηγας.αναλογα με το ποσο πιεζεις το ποδι σου στο πενταλ του γκαζιου δηλαδη.οδηγος με οδηγο διαφερει.και οπως εγραψες το αυτοκινητο το κυνηγουσες λιγο αρα λογικο δεν ειναι να αυξηθει λιγο η καταναλωση?
οσον αφορα την καταναλωση και το ποδι του εκαστοτε οδηγου χαρακτηριστικο παραδειγμα ειναι στο δικο μου το εξης.εχει 4 προγραμματα λειτουργιας:
1)EV ηλεκτροκινηση
2)eco οικονομικο
3)normal κανονικο και
4)power κατι σαν σπορ
εγω το εχω μονιμα στο eco γιατι προκαλει στην ουσια μια υστεριση και περιοριζει το γκαζι,τον κλιματισμο κλπ κλπ για να επιτυχεις μεγαλητερη οικονομια.σε αυτο το προγραμμα το εχω μαθει αρκετα και προσπαθω να κραταω τις περισσοτερες φορες χαμηλη καταναλωση.δες φωτο ειναι διαδρομη κυψελη-γλυφαδα μεσω εθνικης με ανωτερη ταχυτητα τα 90 χιλιομετρα.καταναλωση 3,2 λιτρα.γενικα η μεση καταναλωση μου παιζει απο 4,5 εως 5 αναλογα την οδηγηση.
στο normal που το εβαλα δοκιμαστικα μπορω να πω πως πρεπει να το ξαναμαθω απο την αρχη το αυτοκινητο.δυσκολα κρατας τη καταναλωση χαμηλα αλλα δεν ειναι ανεφικτο.για το power δεν το συζηταω ξεφευγει αλλα δεν ειναι και ευκολο μεσα στην πολη καθως το traction αναβοσβηνει συχνα και χωρις μεγαλη προσπαθεια στο γκαζι.
αν βαλεις και τον παραγοντα θερμανση σε ολα τα παραπανω που σιγουρα αναβεις καλοριφερ αν εχει εξω μειον ε τοτε μια μικρη αυξηση θα την εχεις δικαιολογημενα.
παντα φιλικα Κων/νος
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
www.eseepa.gr
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
|