Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #236  
Παλιά 03-12-11, 17:15
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 423
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Thumbs up

Πολύ καλή η εκδήλωση και απετέλεσε μία πρώτης τάξης ευκαιρία για συνάντηση -τουλάχιστον για εμένα- αφού λόγω υποχρεώσεων είχα να παρευρεθώ σε εκδήλωση του club από την εκδρομή της Λειβαδιάς, οπότε και είχα ακόμα την μαύρη pre-facelift TS. Και ομολογουμένως, το χάρηκα πολύ που ήμουν εκεί.
Ακόμα περισσότερο χάρηκα που γνώρισα άλλα μέλη του club και κάναμε την πλάκα, το χαβαλέ μας, μέσα σε εγκάρδιο κλίμα.
-
Επί της ουσίας, η δικιά μου TS πρέπει να ήταν από τις πλέον αδύναμες, αφού απέδωσε 190,6bhp@7862rpm & περίπου 185Nm@7200 . Εκτιμώ πως μέρος της "χαμένης" ιπποδύναμης πρέπει να έχει πάει για να υπερκαλύψει τις πρόσθετες τριβές του μπλοκέ, αλλά αυτά μπορεί να θεωρηθούν και δικαιολογίες.
Το δυστύχημα είναι πως δεν έχω δυναμομέτρηση πριν τις αλλαγές (φιλτροχοάνη, εξάτμιση κλπ) ώστε να μπορώ να έχω μία εκτίμηση της συνολικής βελτίωσης που επετεύχθη.
-
Για την ιστορία, το οδόμετρο του πίνακα οργάνων έδειχνε 101.504km.
Άντε, και στα 200.000km.
ΥΓ1: Χρησιμοποιήθηκε βενζίνη 95άρα, αφού με αυτήν κινείται συνήθως το αυτοκίνητο...
ΥΓ2: Δεν λέω για τους υπόλοιπους, αφού ο καθένας θα πρέπει να πει για το δικό του αυτοκίνητο.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PeterIoannou : 03-12-11 στις 17:22. Αιτία: Προσθήκη κειμένου
Απάντηση με παράθεση