Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #380  
Παλιά 27-11-11, 03:56
TOUGHSPORT Offline:
banned
 
Εγγραφή: 14-02-2006
Μοντέλο: Δάκρυ
Περιοχή: Θεσσαλονικη,μα δε με χωραει!!!
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 106
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
TOUGHSPORT είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt Εμφάνιση μηνυμάτων
Ειναι πολυ το λαδι που καει παιδια ,ασυζητητι!
Ακομα και με 0.1 πιεση θα εχει προβλημα!
Για μενα οπωσδηποτε επισκευη με μεταλλα-κουζινετα και σιγουρα τσιμουχακια βαλβιδων μιας και 1 λιτρο στα 1000 χιλιομετρα ,θα καιει και απο τα τσιμουχακια ,οχι μονο απο ελατηρια!!!!
Σιγουρα και μια μετρηση συμπιεσης αρχικα θα ηταν το καλυτερο!
Αυτο με το λαδι που ειπες με προβληματισες πολυ...........
Το dyno RUN που ειπανε συμφωνω γιατι κατι μου λεει οτι με τετοια καταναλωση λαδιου δεν ξερω απο αλογα αλλα απο ροπη θα εισαι κατω.....δικια μου εκτιμηση,με βαση αυτα που εχω δει!!!
Roy-D κανενα απο τα δυο και ακομα και τα 2 μου αμαξια μαζι δεν καινε πανω απο 500 ml στα 10000 χιλιομετρα και αυτο σας το εγγυωμαι!
Ειναι παρα πολυ μεγαλη η καταναλωση λαδιου και σε συνδυασμο με μεταχειρα απο Αγγλια και μετατροπη μαζευονται πολλοι λογοι να μην πανε ολα καλα ,ειδικα αν φυσηξει και λιγη πιεση ,δεν το γλιτωνει με τιποτα και ειναι κριμα γιατι ειναι και λιγο δυσευρετα μοτερ αυτα και οχι και φθηνα!

ΕΠΙΣΚΕΥΗ οπωσδηποτε φιλε μου και μετα βλεπουμε........
εχεις δικαιο γιαννη. αν και δεν ξερω αν ειδες στα προηγουμενα ποστ γραφω το εξης
Παράθεση:
το 500 που μου εγραφε ο χμτρητης μου ειναι ΜΙΛΙΑ οποτε ειμαι κατω απο λιτρο στα 1000χμ
εαν 500 μιλια ειναι περιπου 800 χμ τοτε υπολογιζω χοντρα χοντρα οτι καιω μισο λιτρο στα 1000.
και ουτε μισι λιτρο στα 1000 γτ μετρησα ακριβως ποσο συμπληρωσα, πειδη εκεινη τη στιγμη εβαλα motorkote (usa) ΔΛΔ στα 800 χμ συμπληρωσα 260 ml.
σιγουρα το να καιει λαδι δεν ειναι τοσο καλο,στοσο με την πρωτη ευκαιρια θα κανω μια επισκευη,περαν του να δουλεψει καλυτερα θα πρεπει να δημιουργησω ενα σημειο αναφορας για να περιποιουμαι το μοτερ με τον καλυτερο δυνατο τροπο και να ξερω τι μου γινεται απο δω και περα.
ευχαριστω για τα ποστ και για τις συμβουλες,και εσενα αλλα και ολα τα παιδια.


Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από CTS03 Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν σου αρέσει το λιφτ, τι την θέλεις την πίεση, θα το εξαφανίσει.
φυσικα και μου αρεσει το λιφτ και το ξερω οτι αμα σηκωσω πιεση θα χαθει εκεινο το πανηγυρι των αλογων αλλα και το να εχεις κομπρεσσαρει και να ανεβαζει στροφες και χιλιομετρα,σαν διχρονο ξερο απο το ρελαντι ειναι ακομα πιο εντονη η εκρηξη ανδρεναλινης.επισης καμια φορα με κουραζουν οι πολλες αλλαγες κατεβασιες/ανεβασιες,οταν θελω να μπω στο λιφτ, που ορισμενες φορες βρισκεται στο θεο.ενω με forced indυction δε θα χρεαζομαι κατεβασια για να μπω στη ροπη.με μια ταχυτητα πανω τσιμπας το γκαζακι και επιταχυνεις.ετσι απλα. εκτος αυτου τα εχω που τα εχω τα καλουδια(τσαρτζερ και αγραφο) τι να τα κανω να τα εχω να τα βλεπω? δε λεει!!
Απάντηση με παράθεση