
26-11-11, 00:07
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Πρέπει να λάβεις υπόψη σου Γιάννη, ότι τα λάστιχα που φορούσα εκείνη την ημέρα ήταν τα Michelin Pilot, τα οποία έτσι κι αλλιώς έχουν σχετικά ενδοτικό σκελετό, αλλά αρκετά ανθεκτικό πέλμα, όπως απεδείχθη στην πορεία.
Άποψή μου είναι πως το "πολιτικό" λάστιχο δεν είναι κατάλληλο για χρήση πίστας με αποτέλεσμα να εμφανίζονται τα φαινόμενα της φωτογραφίας (και άλλα πολλά...).
Τα 888, με 5% ψηλότερο προφίλ συμπεριφέρονται ασυγκρίτως καλύτερα, όπως είναι φυσικό και λογικό.
Αν η σύγκριση που κάνεις (του 5%-10% επί πλέον) αφορά σε πολιτικά λάστιχα, εκτιμώ πως η συμπεριφορά (δίπλωμα) του ελαστικού θα σε ενοχλεί περισσότερο με την αύξηση του προφίλ.
Αν όμως μιλάμε για 888 (ή κάτι αντίστοιχο) πιστεύω ότι και με 10% διαφορά προς τα πάνω (σε σχέση με πολιτικό) θα έχεις πολύ πιο άκαμπτη συμπεριφορά σκελετού.
Αρκεί να σου πω ότι όταν -με την προηγούμενη TS μου- κατέβαινα τον Μπράλο με απολύτως αψυχολόγητα νούμερα (δηλώνω απαράδεκτος), σε μία κλειστή δεξιά που δεν θυμόμουν κατάφερα να διπλώσω το προφίλ των 888 και να έχω ένα λευκό σημάδι στην εξωτερική πλευρά του μπροστινού αριστερού ελαστικού. Αλλά έστριψα, πράγμα που αμφιβάλω αν θα γινόταν με πολιτικά ελαστικά, ακόμα και με χαμηλότερο προφίλ...
Βοήθησα ή τα χειροτέρεψα; 
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|