Επειδή τύχαινε να δουλέψω και στην Citroen για 2-3 χρόνια και την εποχή που κυκλοφορούσε το XSARA II σας παραθετω τις εκδόσεις των κινητήρων βενζίνης.
XSARA I 1997-2000
1.4L (1361 cc 8 valve SOHC) 55 kW (75 PS; 74 hp) TU3JP 4 cylinder petrol 111 N·m
1.6L (1587 cc) 66 kW (90 PS; 89 hp) TU5JP 4 cylinder petrol 136 N·m
1.8L (1761 cc) 66 kW (90 PS; 89 hp) XU7JB 4 cylinder petrol
1.8L (1761 cc) 76 kW (103 PS; 102 hp) XU7JP 4 cylinder petrol
1.8L (1761 cc 16-valve DOHC) 82 kW (110 hp) XU7JP4 4 cylinder petrol 155 N·m
2.0L (1998 cc) 92 kW (125 PS; 123 hp) XU10J2C 4 cylinder petrol
2.0L (1998 cc 16-valve DOHC) 99 kW (135 PS; 133 hp) XU10J4R 4 cylinder petrol
2.0L (1998 cc 16-valve DOHC) 122 kW (166 PS; 164 hp) XU10J4RS 4 cylinder petrol (used in Xsara VTS)
Xsara II 2000-2004
1.4L (1361 cc 8 valve SOHC) 55 kW (74 hp) TU3JP 4 cylinder petrol 121 N·m (catalyst and itsposition were changed)
1.6L (1587 cc 16-valve DOHC) 81 kW (109 hp) TU5JP4 4 cylinder petrol (new, replaced 8 valve TU5JP engine)
2.0L (1998 cc 16-valve DOHC) 122 kW (164 hp) XU10J4RS 4 cylinder petrol (used till 2002)
2.0L (1998 cc 16-valve DOHC) 101 kW (135 hp) EW10J4 4 cylinder petrol (new, replaced XU10 engine)
Όλα τα υπόλοιπα για μένα είναι π@π@ριες....Είχαμε πουλήσει και XSARA I 2,0 VTS και έχω κάνει και βόλτα...Πολύ αργό αμάξι για την εποχή του. Ειδικά τα 1.4 τα οποία ήταν και τα περιπολικά (όσα-δλδ ολα-κάναμε σέρβις εμείς ήταν 1.4). Ο μόνος καλός-δυνατός κινητήρας της εποχής πριν το C4 ήταν του 1,6 16V με τα 110 άλογα.
Βέβαια ο δίλιτρος κινητήρας βελτιώνεται πολύ εύκολα και φτάνει γρήγορα τα 200-230 άλογα. Έχουμε 3 αγωνιστικά στην περιοχή μας με τον δίλιτρο peugeot-citroen!
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....
Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη sotoskap : 25-11-11 στις 22:44.
|