Σύμφωνα με τα βιβλια που εχω εδώ των ηλεκτρολογων αυτοκινητων λεει πως η κανονικη φορτιση του εναλλακτη (δυναμό) ειναι 13,2 εως 15,2 volts. Τα 16 που αναφερω τα εχω δει σε σπανιες περιπτωσεις ΜΟΝΟ κατακαλόκαιρο και εφοσον το αμαξι ειναι ωρες στον ηλιο! μετα απο λειτουργια κανονικη η ταση κατεβαινει, δεν υπάρχει κανενα προβλημα. Οταν βλεπουμε πολυ παραπανω ή λιγοτερο απο τα 13 ειναι να ανησυχουμε! το πρωι που παω να βαλω το αμαξι μπροστά εχω δει και 11 τωρα με τα κρύα! αλλα παιρνει μπρος τσακμάκι, ειναι και η μπαταρια παλια απο 21/7/2008.
Βεβαια εχω το εξης προβλημα που δεν εχω λυσει ακομα, το πρωι με το κρυο οταν αναβω αλαρμ πχ ή εστω παταω φρενα ή φλας τοτε η ταση πεφτει πολυ ειδικα αν εχω ανοιχτο το καλοριφερ, δλδ απο τα 13.8 μπορει να παει ακομα και 12,5!!! δλδ ειναι σαν να μην φορτιζει στιγμιαια το δυναμό!!! παλια το ειχα αυτο και με το ηχοσυστημα αν βαραγε το sub αλλα εβαλα πυκνωτη 1F και λυθηκε το προβλημα αυτο, οπως και με τα κανονικα φωτα με το που εβαλα xenon ειδα σημαντικη βελτιωση καταναλωσης ρευματος, αλλα το θεμα με καλοριφερ, φωτα φρενων, φλας και θερμανση πισω τζαμιου ή υαλοκαθαριστηρων παραμενει! καποιος μου ειπε να βαλω 55αρα μπαταρια την επομενη αντι 45αρα που εχω και θα λυθει το προβλημα! δεν ειναι ιμαντας δυναμο (εχει μπει νεος) και ειναι μια χαρα σφιγμενος οποτε το αποκλειω αυτο, εξαλου η ταση φορτισης δυναμο ειναι στα σωστα επιπεδα μετρησεων.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 24-11-11 στις 21:13.
|