Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #3  
Παλιά 20-11-11, 22:15
Το avatar του χρήστη termagazis
termagazis Offline:

Μέλος
 
Εγγραφή: 09-06-2009
Μοντέλο: ΑΕ101
Περιοχή: Αραχωβα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 140
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 211
termagazis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από makiscorolla Εμφάνιση μηνυμάτων
Σπυρο(temagazi) βιδακι εννοεις τον πυρο που μπαινει καθετα στο γραναζι των εκεντροφορων και του ψευτοκαπακου για να κλειδωσεις την θεση?Ενας φιλος φτιαχνει citroen peugeot και εχω δει αρκετες φορες επισκευες σε 8v καπακια,βεβαια εκει οι βαλβιδες ειναι μηχανικες και ρυθμιζεται αλλιως το διακενο,και εχει θεση για πυρο στο γραναζι του εκεντροφορου.Απο οσο ξερω εχεις και εσυ 4A-FE,το δικο μου οταν το βαζω μπρος και ειναι κρυο ακουγονται για λιγα δευτερολεπτα οι βαλβιδες και τυχαινει καμια φορα να μεινει αναμενο για κανα 2 δευτερολεπτα και το λαμπακι της πιεσης του λαδιου,το αυτοκινητο εχει 130.000 χιλιομετρα και πυροβολαει απλα αυτος ο ηχος δεν ακουγοταν πιο παλια,εχω παρατηρησει οτι τα περισοτερα 4A-FE ακουγονται ετσι κρυα,παντα αλλαζω νωρις τα λαδια 10-40 βαζω οπως βαζει και η αντιπροσωπεια,θελει καποια ρυθμιση?
οχι καμια σχεση.αυτο το βιδακη μπαινει κ κραταει το εσωτερικο γραναζι στον εκκεντροφορο εισαγωγης γιατι αν το προσεξεις θα δεις οτι ειναι 2 κομματια.μιαχοντρη φετα σταθερη κ μια λεπτη φετα που στριβει με ελλατηριο εσωτερικα.αυτο αν δεν το κλειδωσεις με το βιδακι,οταν βγαλεις τον εκκεντροφορο στριβει κ αν το βαλεις ετσι παλι χωρις να το "κουρδισεις"κανει αυτο τον θορυβο σαν να χτυπανε βαλβιδες.το προβλημα που λες με το δικο σου το εχω συναντισει κ σε μερικα αλλα αλλα δεν νομιζω οτι ειναι κατι σοβαρο.λογικα το κανει επειδη εχουν στραγγιξει τα λαδια κ θελει καποια δευτερολεπτα μεχρι να ξαναανεβασει.
__________________
Απάντηση με παράθεση