Θέμα: Ts Forum -4-
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #807  
Παλιά 17-11-11, 13:42
zzt231gr Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 09-08-2010
Μοντέλο: ΖΖΤ231
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 63
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 189
zzt231gr είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt Εμφάνιση μηνυμάτων
Για να προλαβω και τον Αντρεα δεν κανονιζουμε κοντρες ΠΟΤΕ απο εδω!!!
Περα τουτου ο Αντρεας (Corollapatra) φιλε zzt231gr σου λεει οτι το value for money σε τετοια επιπεδα ειναι κακο !!!Ειναι πολλα τα λεφτα για λιγα αλογα-επιδοσεις και να σου πω και το αλλο απο πολλους θα ακουσεις οτι αν εισαι καλος χερας και κανεις σωστες αλλαγες στο lift τοτε τα αποτελεσματα θα σε δικαιωσουν,οποτε εκει οπου ειναι να δωσεις ενα καρο λεφτα για εγκεφαλο μαθαινεις να του κανεις τετοιες αλλαγες και ΤΕΡΜΑ!
Φυσικα αν θες εκτεταμενες βελτιωσεις οπως ειπα τοτε ΝΑΙ αξιζει να επενδυσεις σε εναν εγκεφαλο ειδαλλως ειναι πεταμενα λεφτα!!!
Και για να παρεις τα μεγιστα απο υπερτροφοδοτηση,παλι satnd alone ECU θελεις...

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγω οπως εχω πει πολλες φορες θα το πω αλλη μια αν ειχα TS ή Type R θα του εβαζα compressor!
ΤΕΛΟΣ!!!!Δεν το συζητω και δεν το διαπραγματευομαι αυτο!
Οποιος μπει σε τετοιο αμαξι κομπρεσορατο θα καταλαβει για τι πραγμα μιλαμε!!!!
Στροφαρισμα και κομπρεσορ= ΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚ@ΛΑ!!!!!
Εγω εχω μπει...Εχεις μπει σε γρηγορο ατμοσφαιρικο,φιλε μου?

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο όρος βέλτιστο lift point από που προκύπτει; Το έχω διαβάσει και αλλού αυτό αλλά αναφερόταν ως βέλτιστο σημείο από όλες τις άλλες εναλλακτικές ρυθμίσεις αλλαγής lift point. Σαν να είναι δηλαδή η καλύτερη χειρότερη επιλογή. Όπως σου είπα, δεν έχω κάνει κάτι ανάλογο στο δικό μου ούτε έχω κάποιον γνωστό που να το έχει τουλάχιστον προσπαθήσει. Εσύ εφόσον το έχεις κάνει γνωρίζεις καλύτερα από εμένα. Όμως πες μου τι βελτίωση είδες με την μετακίνηση του lift εκεί; Έχεις δυναμομετρήσει; Τι σου έδωσε; Που σου το έδωσε; Οι καμπύλες πως είναι; Έχεις κάτι να μας δείξεις να καταλάβουμε το μέγεθος της βελτίωσης;




Ακριβώς... Απαγορεύεται αυστηρά κάτι τέτοιο εδώ μέσα...



Αυτό λέω ακριβώς. Για ποιο λόγο να δώσω ένα κάρο λεφτά απλά και μόνο για να κατεβάσω το lift point και να κερδίσω τι, και να μη δώσω τα ίδια για compressor και να πάω κατευθείαν στα 250+ άλογα και να μη με νοιάζει πότε μπαίνει το lift;
Ο ορος βελτιστο lift point, αναφερεται στο που επρεπε να ηταν απο το εργοστασιο,ωστε να δωσει την πιο γεματη καμπυλη ροπης και ιπποδυναμης σε εκεινο το σημειο.Ο λογος που δεν εγινε(οπως ολοι βεβαια θα ρωτησουν)ηταν καθαρα για λογους εντυπωσιασμου,δηλαδη για να νοιωθεις την κλωτσια του lift.Αν ψαξεις πολυ παλια ποστ του NC θα βρεις ολες τις απαραιτητες πληροφοριες.Και οπως σου ειπα,φερε μου ενα 2ΖΖ με PowerFC να σου το αποδειξω!!!Απο εδω και περα,δε θα προσπαθησω παραπανω να σε πεισω και δε με ενδιαφερει κιολας...Απλα θελω να βοηθησω την κοινοτητα...Αν θελετε να μεινετε μεσα στην αγνοια που εχουν διασπειρει οι διαφοροι Ελληνες "tuners" ...
__________________
www.northcelica.gr

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 17-11-11 στις 14:00. Αιτία: Συγχώνευση posts...
Απάντηση με παράθεση