Θέμα: Ts Forum -4-
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #805  
Παλιά 16-11-11, 22:41
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 890
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από zzt231gr Εμφάνιση μηνυμάτων
Φιλε corollapatra ,σε καταλαβαινω για οτι μου λες.Αν ομως ανατρεξεις σε πολυ παλια ποστ αξιολογων μελων του Newcelica.org ,θα δεις οτι το βελτιστο lift point σε εργοστασιακο κινητηρα ειναι στις 5500 στροφες.Αυτο ειναι και το lift point που χρησιμοποιουν ΟΛΟΙ οι γνωστες για να παρουν τα μεγιστα απο τον κινητηρα,οπως και εγω.Τωρα,αν δε γινει σωστο tuning σε εκεινο το σημειο των στροφων και διατηρησεις τις εργοστασιακες ρυθμισεις VVT,μιγματων και αβανς,ειναι λογικο να εχεις χασιμο!
Ο όρος βέλτιστο lift point από που προκύπτει; Το έχω διαβάσει και αλλού αυτό αλλά αναφερόταν ως βέλτιστο σημείο από όλες τις άλλες εναλλακτικές ρυθμίσεις αλλαγής lift point. Σαν να είναι δηλαδή η καλύτερη χειρότερη επιλογή. Όπως σου είπα, δεν έχω κάνει κάτι ανάλογο στο δικό μου ούτε έχω κάποιον γνωστό που να το έχει τουλάχιστον προσπαθήσει. Εσύ εφόσον το έχεις κάνει γνωρίζεις καλύτερα από εμένα. Όμως πες μου τι βελτίωση είδες με την μετακίνηση του lift εκεί; Έχεις δυναμομετρήσει; Τι σου έδωσε; Που σου το έδωσε; Οι καμπύλες πως είναι; Έχεις κάτι να μας δείξεις να καταλάβουμε το μέγεθος της βελτίωσης;


Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από zzt231gr Εμφάνιση μηνυμάτων
By the way,υπαρχει κανενα σχετικα μαμα κομπρεσσορατο στη Θεσσαλονικη να πατησουμε?Εγω ειμαι ατμοσφαιρικος.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt Εμφάνιση μηνυμάτων
Για να προλαβω και τον Αντρεα δεν κανονιζουμε κοντρες ΠΟΤΕ απο εδω!!!
Ακριβώς... Απαγορεύεται αυστηρά κάτι τέτοιο εδώ μέσα...


Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt Εμφάνιση μηνυμάτων
Περα τουτου ο Αντρεας (Corollapatra) φιλε zzt231gr σου λεει οτι το value for money σε τετοια επιπεδα ειναι κακο !!!Ειναι πολλα τα λεφτα για λιγα αλογα-επιδοσεις και να σου πω και το αλλο απο πολλους θα ακουσεις οτι αν εισαι καλος χερας και κανεις σωστες αλλαγες στο lift τοτε τα αποτελεσματα θα σε δικαιωσουν,οποτε εκει οπου ειναι να δωσεις ενα καρο λεφτα για εγκεφαλο μαθαινεις να του κανεις τετοιες αλλαγες και ΤΕΡΜΑ!
Φυσικα αν θες εκτεταμενες βελτιωσεις οπως ειπα τοτε ΝΑΙ αξιζει να επενδυσεις σε εναν εγκεφαλο ειδαλλως ειναι πεταμενα λεφτα!!!
Αυτό λέω ακριβώς. Για ποιο λόγο να δώσω ένα κάρο λεφτά απλά και μόνο για να κατεβάσω το lift point και να κερδίσω τι, και να μη δώσω τα ίδια για compressor και να πάω κατευθείαν στα 250+ άλογα και να μη με νοιάζει πότε μπαίνει το lift;
__________________
Lift, lift, lift...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 16-11-11 στις 23:35.
Απάντηση με παράθεση