Σε θεωρητικό επίπεδο είναι λογικό κάτι τέτοιο να ακούγεται καλό. Επειδή όμως ούτε εγώ αλλά φαντάζομαι και κανένας από εδώ μέσα, δεν έχει δοκιμάσει κάτι τέτοιο, εγώ τουλάχιστον ανατρέχω σε πηγές από το Net. Εκεί λοιπόν όλοι όσοι το έχουν δοκιμάσει ή όσοι γνωρίζουν άτομα που το έχουν δοκιμάσει αναφέρουν ότι δεν υπάρχει κέρδος αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις απώλεια δύναμης. Και αυτό το δικαιολογούν γιατί ναι μεν κάνουν τη μετακίνηση του lift point προς τα κάτω αλλά δεν μπορούν να βρουν πόσο κάτω θα το πάνε προκειμένου να παραμείνουν οι ίδιες συνθήκες και χαρακτηριστικά στην αλλαγή της λειτουργίας του άγριου εκκεντροφόρου. Η δυσλειτουργία είναι τέτοια που ουσιαστικά εμφανίζεται απώλεια ισχύος. Όλα αυτά δοκιμασμένα σε δυναμόμετρα. Είναι προτιμότερο, λένε, να γίνει χρήση του PFC για να ανέβει ο κόφτης στις 8.600 και να μπορεί ο κινητήρας να παραμένει πιο εύκολα εντός lift στις αλλαγές ταχυτήτων.
Τώρα για το εάν είναι να τα σκάσεις και τα σχετικά, στη συγκεκριμένη περίπτωση το value for money είναι άθλιο. Χίλιες φορές να δώσεις τα ίδια χρήματα για έναν μεταχ/νο κομπρέσσορα και να έχεις και ουσιαστικό αποτέλεσμα... Γνώμη μου πάντα...
__________________
Lift, lift, lift...
|