Ωραιες καμπυλες πραγματικα και δεν χανει πουθενα αφου μεχρι της 3000 ειναι η μια καμπυλη πανω στην αλλη!
Τα νουμερα απο την αλλη οντως περιεργα!Γιατι το δυναμομετρο αυτο το Dynodynamics ειναι σαν του Μαραβελια στην Αθηνα και απο οσο ξερω βγαζει αποτελεσματα στον Στροφαλο και οχι στον ΤΡΟΧΟ!
Απο την αλλη τα νουμερα ιπποδυναμης και ροπης μαλλον ειναι τροχου!
Τα 150 αλογα σχεδον Τροχο εμενα παντως μου φαινονται λογικα και ας φαινονται λιγα σε εσας αφου ειναι λογικο ενα αμαξι που την μεγιστη δυναμη την βγαζει τοσο ψηλα να εχει και τοσες πολλες απωλειες!Οι απωλειες ειναι συναρτηση και που βγαζει την μεγιστη δυναμη ο κινητηρας εκτος των αλλων παραμετρων!
Προσφατα μετρηθηκε εδω Βολο Type R 1o σταδιο με 208 αλογα στροφαλο στις 7900+ στροφες και εβγαλε ΤΡΟΧΟ 172 στις 7880!Ψηλος αριθμος περιστροφης πολλες απωλειες!
Το δικο μου το megane που βγαζει πλεον 121 αλογα στις 5650 εχει ΤΡΟΧΟ 105 αλογα στις 5450!Μολις 16 αλογα αλλα σε πολυ χαμηλες στροφες!
Ελπιζω να εγινα κατανοητος και τυχον αποριες απο κοντα στις 3 Δεκεμβρη που θα τα πουμε και απο κοντα!
Παντως Ανδρεα κοντος ψαλμος αφου θα δουμε τις διαφορες της ΚΝ ιδιοις ομασοι!
ΥΓ Βρηκα μια μετρηση ακομα απο το αρχειο του POWER και μια Celica TS εβγαλε 188 αλογα και 18,3 κιλα ροπης με εξατμιση και φιλτρο ελευθερο JR στο φιλτροκουτι!Βεβαια μετα εβγαλε 266 αλογα αφου του ψεκασαν +76 αλογα ΝΙΤΡΑ και εγινε χαμος!