Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 11-11-11, 14:15
Το avatar του χρήστη andreasece
andreasece Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2011
Μοντέλο: Toyota Corolla E12 1.4
Περιοχή: Ηλιούπολη
Ηλικία: 33 male
Μηνύματα: 436
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 213
andreasece είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Πολύ καλη κίνηση αλλά δλδ αν κατάλαβα καλά μιλάμε μόνο για νέα αμάξια έτσι? δεν μπορεις πχ αν ειχες ενα σε αλλη πολη μεταχειρισμενο να το εχεις τωρα Αθηνα αν ειναι παλιοτερης τεχνολογίας? αλλά τωρα 1ον ποιος πουλαει αμάξι που δεν πιανει μια και 2ον ποιος θα αγορασει νεο αμάξι? δε νομιζω πως αυτο το μέτρο θα τονώσει την διαλυμένη αγορά νέων αυτοκινήτων! λεφτά ΔΕΝ υπάρχουν!!!
Λέει για τους κινητήρες diesel που καλύπτουν τις προδιαγραφές 5 και 6. Άρα λογικά όποιο αυτοκίνητο έχει τέτοιο κινητήρα μπορεί πλέον να πάει σε Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, κι ας είναι μεταχειρισμένο.
Εγώ τη βρίσκω πολύ καλή κίνηση αφού ήταν κάτι που έπρεπε να γίνει εδώ και χρόνια. Δυστυχώς καινούριο αυτοκίνητο πήραμε πέρσι οπότε δεν είχαμε την ευκαιρία να διαλέξουμε diesel, αλλά με τις παρούσες συνθήκες νομίζω diesel θα επέλεγα.
Τελικά όταν δεν έχουμε κυβέρνηση γίνονται οι καλές μεταρρυθμίσεις :P Άντε σιγά-σιγά να διώχνουν και τον δακτύλιο. Αυτά τα απαρχαιωμένα μέτρα μόνο προβλήματα φέρνουν.

edit: Πάρτε και ένα μικρό αρθράκι με επιφανειακή σύγκριση πετρελαίου-βενζίνης.
Απάντηση με παράθεση