Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 24-10-11, 03:01
Το avatar του χρήστη abstavros
abstavros Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 27-03-2011
Μοντέλο: Celica AT200/ST205 FWD
Περιοχή: Αλεξανδρούπολη
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 95
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 184
abstavros είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pilotos7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Πιστονια 550Ε
Μπιελες 650Ε
Μεταλλα στροφαλου-μπιελων-θρος 200Ε
Βιδες κεφαλης-καβαλετων στροφαλου 280Ε
Μπουζι 100Ε
Τουρμπινα 1000Ε
Χταποδοεξατμιση 1500Ε
Intercooler-σωληνωσεις 450Ε
Σκαστρα 220Ε
Μπεκ 550cc 300Ε
Τρομπα βενζινης 140Ε
Θερμοστατης 70Ε
Γραναζι τρομπας λαδιου 300Ε
Δισκος-πλατο 550Ε
Μηχανικος 500-600Ε
Φλαντζες γενικης τουοτα 200Ε
Εγκεφαλος-Προγραμμα 2000Ε
Ας βαλω και μπεκιερα-ρυθμιστης πιεσης-επιστροφες 600Ε

Συνολικα περιπου 9.000-10.000.
Καποιες τιμες μπορει να ειναι πιο μεγαλες και καποιες πιο μικρες.
Μπεκιερα-ρυθμιστης πιεσης και επιστροφες βενζινης δεν χρειαζονται..
Επισης και χωρις να ανοιξει μοτερ με 0.4-0.5 πιεση βγαζει 250+.
ΣΥΜΦΩΝΏ!!!!!



Δεν έχω διαβάσει όλο το θέμα (γιατί βαριέμαι). Απλά απαντάω στις τελευταίες ερωτήσεις που έχουν τεθεί.

Ερώτηση:
Τι στροφές δουλεύει η TS????
Απάντηση: μέχρι 8000 στρ/λ (8200 στρ/λ για την ακρίβεια).
Ερώτηση:
Τι στροφές δουλεύει ένα μοτέρ 3sgte????
Απάντηση:
Εργοστασιακά 7200 στρ/λ και χωρίς καμία παρέμβαση ανεβαίνει στις 7500+ στρ/λ.

Άρα γιατί να μην μπορεί να τουρμπιστεί η TS????
Απάντηση με παράθεση