Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 17-10-11, 19:45
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 421
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Ελαφρωμένο βολάν έχουν τοποθετήσει κάποια TS εδώ μέσα.
Το σημαντικότερο όφελος είναι γρηγορότερη άνοδος στροφών και βελτίωση του νεύρου του κινητήρα, κάτι που σημαίνει ότι έχεις λειτουργία που σε βοηθάει πολύ λίγο πριν το lift και μέχρι τον κόφτη (και όχι μόνο).
Επειδή, όμως, τίποτα δεν έχει μόνο κέρδος σε αυτή τη ζωή, η γρηγορότερη άνοδος στροφών συνεπάγεται και γρηγορότερη πτώση τους, πράγμα που σημαίνει ότι στα αφήματα του γκαζιού πέφτουν γρηγορότερα οι στροφές.
Ουσιαστικά, λόγω και του χαμηλού κόστους, είναι μία αξιόλογη βελτίωση.
Κατά τη γνώμη μου, πάντα, και ως κατόχου ενός τέτοιου...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση