Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #29  
Παλιά 12-10-11, 03:42
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keratsiniotis Εμφάνιση μηνυμάτων
O compressor της ΤΤΕ για ποιον κινητήρα κάνει??? Υπερκυβισμό στα πόσα? Από όσο ξέρω ο υπερκυβισμός είναι το ρεκτιφιέ... Σωστά???
περνεις σωθικα απο 1ΖΖ (1800VVTI απο celica-mr2) και τα βαζεις στον δικο σου κορμο απευθειας χωρις "ρεκτιφιε"οποτε εχεις ενα αμαξι που απο 1400cc παει στα 1800cc χωρις να φενεται αυτο πουθενα μιας και δεν αλλαζεις μπλοκ κινητηρα,μονο στροφαλο πιστονια.
Το αμαξι ανεβαζει ροπη σημαντικα στις χαμηλομεσαιες και ανεβαζεις 20-25 αλογα στην χειροτερη,ενω αν βαλεις πεταλουδα απο το 1800 μοτερ του mr2
,μεγαλυτερη εξατμιση-χταποδι και προγραμματισεις τοτε συνολικα περνεις 50hp ατμοσφαιρικα\αξιοπιστα\εργοστασιακα ,χειμονα καλοκαιρι .Το αμαξι θα ναι αλεξισφαιροσβελτο κι ευκολοοδηγητο μεγραμμικη δυναμη και καλη ροπη απο χαμηλα.... οτι λειπει απο το 1400αρι μοτερ δηλαδη...


ο compressor της tte ειναι σχεδιασμενος για το μοτερ της TS ....στα 1400-1600 υπαρχουν κιτ της Greddy-Blitz και Rotrex με αποδοση 140-160hp γυρω στο 0.5bar

τωρα αν θες ξεσπασματα δυναμης πας σε τοποθετηση turbo .... η βαζεις μοτερ διλιτρο τουρμπο απο παλιοτερες celica-mr2 turbo-caldina turbo

αναλογα το βαλαντιο που διαθετεις και την χρηση που θα κανεις στο αμαξι ,διαλεγεις τροπο βελτιωσης.....αν το αμαξι το χρησιμοποιεις καθημερινα κα το χεις για ολες τις δουλιες η καλυτερη λυση ειναι ο υπερκυβισμος.....
Αν το αμαξι το χεις για κοντρες καθαρα ειτε υπερκυβιζεις με σφυριλατα εμβολα και τουρμπιζεις ταυτοχρονα ,ή πετας το διλιτρο turbo απανω
Απάντηση με παράθεση