Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #23  
Παλιά 11-10-11, 21:43
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keratsiniotis Εμφάνιση μηνυμάτων
Και ο κινητήρας του ΤS τον αντέχει το σασί μου? Γιατί είχα ακούσει ότι το σασί αντέχει μέχρι τον αμέσως επόμενο κινητήρα... Δηλαδή στην περίπτωση μου το 1.6. Συγνώμη για τυχών βλακώδες ερωτήσεις αλλά το πιο ψαγμένα τώρα τα μαθαίνω στην πράξη... Και όπως θα ξέρετε η θεωρία διαφέρει από την πράξη... Όσο για τιμή μιλάμε για μία μετατροπή μέχρι 3 με 4 άντε 5 χιλιάρικα γιατί αυτές τις μέρες ψάχτηκα για την γυναίκα τον ονείρων μου (Nissan Silvia s15) και υπάρχει πιθανότητα να την φέρω από Αγγλία κάποια στιγμή αδήλωτη.
δεν υπαρχει θεμα αντοχης σασι αλλα το κοστος τετοιας μετατροπης θα σου βγει πανω απο 5000 γιατι το μοτερ το βρισκεις 3500-4000 ,αν το βρεις ,θες μετατροπη-αναβαθμιση στα ηλεκτρικα και το αποτελεσμα θα ναι αμφιβολλο ...Με υπερκυβισμο +εισαγωγη-πεταλουδα-προγραμμα-εξατμιση και κοστος γυρω στα 5000-5500 ακουμπας τα 150hp δοκιμασμενα αξιοπιστα,σχεδον εργοστασιακα .....αν σου περισσευουν τοσα λεφτα προχωρα....με τα ιδια περιπου λεφτα μπορεις να βαλεις compressor rotrex και να βγαλεις απο 1400cc 140hp safe μεχρι 160hp οριακα (με κλειστο μοτερ ) αλλα δεν το χουν κανει πολλοι...δεν ξερουμε την αξιοπιστια σε βαθος χρονου ...

η πιο οικονομικη βελτιωση ειναι να κανεις υπερκυβισμο κρατωντας ολα τα περιφερειακα του 1400 (δεν αλλαζεις πεταλουδα-εξατμιση-ουτε προγραμμα βαζεις ) οποτε πας γυρω στα 125-130 αλογα με εργοστασιακη αξιοπιστια και 3000-3500 ευρω
Απάντηση με παράθεση