Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #19  
Παλιά 10-10-11, 21:50
Το avatar του χρήστη termagazis
termagazis Offline:

Μέλος
 
Εγγραφή: 09-06-2009
Μοντέλο: ΑΕ101
Περιοχή: Αραχωβα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 140
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 210
termagazis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt Εμφάνιση μηνυμάτων
Κοιτα να δεις ισχυει ενας μπακαλιστικος κανονας οτι ενας κινητηρας στα 100 αλογα και στα 15 κιλα ροπης οταν τουρμπιστει στο 1BAR με την αναλογη για τα κυβικα του τουρμπινα (οπως περιπου εσυ) θα βγαλει 200 αλογα και 30 κιλα ροπης!!!
Και παμε αντιστοιχα στο 0.6 160 και 24 κιλα στο 0,7 170 και 25.5 κιλα στο 0.8 180 και 27 κιλα και στο 0.9 190 και 28.5 κιλα!!!
Αυτα φυσικα εξαρτωνται απο την κατασταση του μοτερ,τουρμπινας,συμπιεση,εργασιες σε κεφαλη(ροικη ,εκκεντροφορους, οversize βαλβιδες...) και γενικα στα περιφεριακα ,προγραμμα και εξατμιση!!!
Εσυ ποσα εχεις ονομαστικα?Ακομα καλυτερα το εχεις δυναμομετρησει και αν ναι μαμα ή σκαλισμενο?
Παντως σε γενικες γραμμες αυτος ειναι ο κανονας!!!
μαμα ειναι(115 αλογα λεει).ειναι σε αρκετα καλη κατασταση ο κινητηρας.μονο συμπιεση θα χαμηλωσω στο 8,5:1 κ ενα 5ο μπεκ λογικα για την παραπανω βενζινα που προφανως θα χρειαστει.
__________________
Απάντηση με παράθεση