Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #10  
Παλιά 09-10-11, 03:24
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis g6 Εμφάνιση μηνυμάτων
146000 χλμ εχω!τον δισκο μ τον αλλαξα στις 135000!Δεν νομιζω ν ειναι απο εκει!τοσο γρηγορα ν τον εφαγα?δεν πατηναρει!Επισης εχω παρατηρησει οτι στο φορτωμα τισ 3ης και στα χαμηλα της 4ης γ το ανοιγμα σαν ν κομπιαζει λιγο και μετα ανοιγει!Ειναι σημαδι καταλητη?
εγω στο ειπα γιατι μετα απο απανωτα σκισιματα στο δικο μου μυριζει ο δισκος ,(καταλυτη εχω αλλαξει στα 150000 οποτε απιθανο να μυριζει αυτος και λαδια δεν καιει το αμαξι) δεν πατηναρει το αμαξι ,οχι ακομα τουλαχιστον κι εχω κανει με τον AISIN σχεδον 70000πολυ ζορικα χλμ, απλα πιανει πολυ ψηλα το πενταλ πλεον ...Για το αλλο που λες θα μπορουσε να ναι μπουζι......πηνιο πολλαπλασιαστη στα τελευταια του ... πολυ βρωμικο φιλτρο αερος σχεδον βουλομενο..,βρωμικος ΜΑΦ και φυσικα βουλομενος καταλυτης ....τι να σου πω....
Απάντηση με παράθεση