Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX
οταν ο καταλυτης ειναι για πεταμα ,νομιζω μυριζει συνεχως με το που θα ζεσταθει λιγο το αμαξι ...
χωρις να τον αποκλειω απο το πραγ,ματικο σου προβλημα ,εμενα το μυαλο μου παει στο δισκο σου που μαλλον ειναι στα τελευταια του και μολις το ζοριζεις μυριζει ( οταν το σκιζεις το αμαξι οπως ειπες ) Αν πιανει τερμα ψηλα το πενταλ του συμπλεκτη σου ,ειναι μια ενδειξη κι αυτο ( 1 κλικ πριν το αφησεις εντελως το πενταλ )
Αν εχεις περασει τα 150000 χλμ...μυριζει δεν μυριζει ο καταλυτης θα ταν καλο να αλλαχτει γιατι οσο ναναι θα χει βουλοσει λιγο πολυ...με αποτελεσμα να χανει το αμαξι σου ...και ναι μια καρτα καυσαεριων αν την συγκρινεις με την προηγουμενη που εβγαλες ,εχεις μια ενδειξη για την κατασταση του καταλυτη
|
146000 χλμ εχω!τον δισκο μ τον αλλαξα στις 135000!Δεν νομιζω ν ειναι απο εκει!τοσο γρηγορα ν τον εφαγα?δεν πατηναρει!Επισης εχω παρατηρησει οτι στο φορτωμα τισ 3ης και στα χαμηλα της 4ης γ το ανοιγμα σαν ν κομπιαζει λιγο και μετα ανοιγει!Ειναι σημαδι καταλητη?