Θέμα: Ts Forum -4-
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #739  
Παλιά 01-10-11, 21:25
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 423
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Wink

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mpesikos Εμφάνιση μηνυμάτων
χμμ..καλη φαση!!!
Είναι σαγρέ διότι είναι σαφώς οικονομικότερο να είναι σε αυτή τη μορφή, παρά να προσθέσεις στην παραγωγή μία φάση εξωτερικού γυαλίσματος, η οποία δεν προσφέρει και τίποτε λειτουργικά, αλλά είναι μόνο για "μόστρα".
Από την άλλη, το να είναι γυαλισμένη η εισαγωγή μέχρι το αρμαφλέξ της πλεξούδας και από εκεί και πέρα να είναι όπως έρχεται από το εργοστάσιο, είναι το λιγότερο καγκουριά -κατά τη γνώμη μου πάντα-.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt
Peter δεν εβγαλε κατι ψηλα μονο αλλα κατι χοντρα παρακατω!Τωρα μπορει να ηταν και το pro face παντως ειχε βγαλει σε μας εδω στο Βολο 178 αλογα!...
Και εγώ τα 180 είχα υπόψη μου, γιαυτό έγραψα ψιλά. Είχα υπόψη μου κάτι παλαιότερες ανακοινώσεις ιπποδυνάμεων από εταιρείες -εκεί γύρω στα 115 άλογα- που στα δυναμόμετρα έβγαιναν λίγο πάνω από τα 100, όπου τα ψιλά τα δικά μας γίνονται αρκετά χοντρά...
Επί της ουσίας, δεν διαφωνούμε.
Απλά, δεν πρέπει να βλέπουμε το δένδρο και να χάνουμε το δάσος: άλλη η TS, άλλο το typeR. Κινητήρες πολύ καλοί και οι δύο (στα 100hp/lt) με περιθώρια εξέλιξης, αλλά τα σύνολα (αυτοκίνητα) απευθύνονται στα άκρα της ίδιας κατηγορίας κοινού -όπως έγραψα πάλι- με την TS να είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει σε undercover μορφή, όταν το typeR "φωνάζει"...
Τώρα, το να πιστεύει κάποιος ότι σε εργοστασιακή μορφή η TS κερδίζει το typeR σε επίσης εργοστασιακή μορφή, είναι σαν να λέμε ότι η Ε12 η 14άρα κερδίζει την 16άρα ή την 18άρα...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση