Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από vinakos7
επισης ξεχασα να αναφερω...εχω κανει μια μικρη πατεντα στην κορολα μ.στο φιλτροκουτο εχω φτιαξει μονος μου και εχω συνδεσει μια προεκταση ωστε να παιρνει κρυο αερα..απο το εργοστασιο δεν ειχε τιποτα εκει και επαιρνε αερα κατευθειαν αυτον που ζεσταινοταν απο το μοτερ..τωρα εχω φερει μια προεκταση μπροστα στον προφυλακτηρα που εχω σιτα...μηπως εχει παιξει αυτο καποιο ρολο??το οτι δηλαδη τωρα παιρνει κρυο αερα το αμαξι??
|
κοιτα αν φερνεις πιο πολυ αερα μεσα στο μοτερ ,σε σχεση με στοκ φιλτροκουτι,ο εγγεφαλος μεσω του μαφ ρυθμιζει το μειγμα αυξανοντας την παροχη βενζινης για να διατηρησει τις εργοστασιακες αναλογιες AFR oποτε ναι θα σου αυξηθει ελαφρα η καταναλωση..οχι κατι τραγικο ...ο κρυος αερας βοηθαει στην καλυτερη αποδοση και λιγοτερο ζορι στο μοτερ σε σχεση με τον ζεστο αερα ,δεν εχει να κανει με την καταναλωση αμεσα