Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #10  
Παλιά 20-09-11, 21:25
CTS03 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 325
CTS03 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από abstavros Εμφάνιση μηνυμάτων
Να ρωτήσω εγώ κάτι περίεργο:

Αν, λέμε αν, εγώ έχω άκρη να γεμίζω μπουκάλα με υδρογόνο, και την βάλω στην εισαγωγή με το ανάλογο μπεκ (φαντάζομαι κάτι σαν την εγκατάσταση για νίτρο), δεν είναι το ίδιο πράγμα??
Απλά θα πρέπει να πληρώνω για να γεμίζω την μπουκάλα. Ίσως βέβαια να μπορούμε να το κάνουμε μόνοι μας στο σπίτι με ένα τέτοιο μηχάνημα.

Γνωρίζει κανείς??????
Όχι δεν είναι το ίδιο πράγμα, αυτό ναι θα δούλευε! Το ίδιο αν βάλεις σκέτο Υδρογονο για καύσιμο. Αλλά φυσικά δεν σημαινει οτι ο κινητήρας σου είναι φτιαγμένος (υλικά, ψυξη, προγραμματισμός) για αυτό ...

Σε εταιρείες αερίων που πουλάνε μπουκάλες αζωτου μπορει να αγοράσεις και υδρογόνου. Αλλά προφανώς υπάρχει θέμα ασφαλείας ... όχι ότι η βενζίνη είναι ασφαλής ... ούτε το υγραέριο. Αλλά δεν μπορεί να ξεκινήσει ο καθένας να παίζει με φιάλες υδρογόνου!

Όποιος ενδιαφέρεται ας ψάξει για
Hydrogen combustion engine

To 2004-2007 είχε τρέξει κι ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα έρευνας με τίτλο HYICE για να την βελτιστοποιήση. Το αναφέρει και η wikipedia
http://en.wikipedia.org/wiki/HyICE

Δεν νομίζω να πηραν απόδοση καλύτερη από το TS ή του S2000.
Το πλεονέκτημα είναι ότι το καυσαέριο είναι σκέτοι υδρατμοί. Βέβαια για να φτιάξεις υδρογόνο καταναλώνεις ενέργεια, η γη συνολικά δεν σώζεται.
Απάντηση με παράθεση