Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #7  
Παλιά 15-09-11, 22:09
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Στο θεμα με τον αερα στα λαστιχα αν ειναι σε ΟΛΑ τα λαστιχα ιδια πιεση αλλα μεγαλυτερη δεν υπάρχει κανενα προβλημα επαναφορας, γιατι το εχω δοκιμασει, απλα το αμαξι πηδαει περισσοτερο σε ανωμαλιες του εδαφους, αν ομως τα λαστιχα δεν εχουν ολα την ιδια πιεση (εστω και αν αυτες ειναι παραπανω απο τις κανονικές) τοτε ναι μπορει να επηρεαζει την επαναφορα του τιμονιου, νομιζω λογικό είναι, εξάλου προβλημα ευθυγραμμισης συνεπαγεται και πρόβλημα στην επαναφορα τιμονιου, δεν μπορει να μην ειναι ευθυγραμμισμενο αλλα στην επαναφορα να είναι οκ!
Αν ηταν ετσι θα ειχε προβλημα στην επαναφορα είτε μονο αριστερα, είτε μονο δεξια.
Αν εχει ακριβως το ιδιο προβλημα ΚΑΙ απο επεναφορα δεξια ΚΑΙ απο επαναφορα αριστερα, παιζει ρολο αν ειναι υπερφουσκωμενα τα λαστιχα? Αυτη ηταν η ερωτηση μου. Και εγω παντως πιστευω πως αν ολα ειναι το ιδιο φουσκωμενα (ακομα και αν ειναι 10 λιμπρες παραπανω) δεν παιζει ρολο στην επαναφορα...
Θα δοκιμασω να ξαναβαλω σε ολα 30. Τωρα τα εχω ολα με 34.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση