Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #11  
Παλιά 15-09-11, 11:41
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο αερας στα ελαστικά παίζει ΠΟΛΥ μεγάλο ρόλο στην ευθυγράμμιση! μπορεί μερικοί να μην το πιστεύετε αλλά πολλές φορές που μου τραβάει κοιτάω τα λάστιχα και βρίσκω σε μερικά αποκλιση 2-3 λιμπρες. Μόλις βάλω και στα 4, 30 λίμπρες τοτε όλα καλά! μάλιστα ακόμα και τα μπροστινα λάστιχα να έχουν πχ 30 λίμπρες αν το πισω δεξι εχει 15, τοτε και παλι τραβαει το τιμονι!! ολα αυτα τα έχω πάθει ΑΠΕΙΡΕΣ φορες γιαυτο ελέγχω παρα πολυ συχνά την πιεση των ελαστικών. Μιλαω για αερα οχι άζωτο, γιατί έχει άλλη συμπεριφορά. Εγώ βάζω μόνο αέρα. Αν όλα τα λάστιχα έχουν ίδιες λιμπρες ακόμα και παραπάνω πχ 35, δεν τραβαει το τιμονι, αυτο γινεται αν εχουν διαφορα μεταξύ τους και κυρίως αν είναι ανάμεσα στα 2 μπροστινά λάστιχα. Πχ αν το ενα ειναι 30 και το αλλο 25 λογικο δεν είναι να τραβάει???
Δεν μιλαμε να τραβαει το αμαξι δεξια ή αριστερα.
Μιλαμε να μην γινεται πληρης επαναφορα τιμονιου απο αριστερα ή δεξια λόγω μεγάλης πίεσης στα ελαστικα.
Αλλο το ενα, αλλο το αλλο.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση