Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 13-09-11, 03:13
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από naevy Εμφάνιση μηνυμάτων
μόνη λύση ο εγκέφαλος του ιαπονικού 4e-fe 1ης γενιάς (99ps @ 6600) και full εξάτμιση, εισαγωγή. το πολύ πολύ 110ps.
το πρόβλημα είναι η χαμηλή συμπίεση 9.6:1 πόσο να δώσει.

ΥΓ: με 4-5 χιλιάρικα παίρνεις έτοιμο corolla με 4e-fte.
Ενδιαφερον αυτο που λες με τον εγγεφαλο ,αλλα πως θα συνεργαστει με το vvti??.....Στην συμπιεση καπου τα χεις μπερδεψει...το 4zz-fe εχει συμπιεση 10.5:1 συν οτι το το καπακι μου πλανιστηκε απειροελαχιστα /"καθαριστηκε" οταν ανοιχτηκε το μοτερ ,ωστε να πατησει καλα η νεα φλαντζα ,οποτε ισως να εχω κατι παραπανω απο 10.5:1..
Eπισης ,εχω ηδη 105 αλογα στροφαλο ,φοροντας ελευθερο καταλυτη και εξατμιση +φιλτρο ΚΝ στον παπα (που μαλλον θα αλλαχτει με βαρελακι...)Αν πιασω τα 110hp θα μαι πολυ ευχαριστημενος ,για 1400αρης

Υ.Γ γενικα δεν αξιζει να ριξω 3-4-5 χιλ βελτιωση σε ενα αμαξι που ετσι οπως επεσαν οι τιμες ,δεν θα πιασει πανω απο 5χιλ,ειτε stock ειτε turbo μετατροπη ,καλυτερα να τα δινα προκαταβολη να παρω καινουργιο ,με το turbo του απο το εργοστασιο και με εγγυηση...αλλα δεν μου περισσευουν ,οποτε παμε σε low budget λυσεις
Συνημένες Εικόνες
Τύπος Αρχείου: jpg G6-DYNOBHP.jpg (210,2 KB, 78 εμφανίσεις)

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 13-09-11 στις 03:40.
Απάντηση με παράθεση