Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #3  
Παλιά 12-09-11, 20:46
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pilotos7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Βάλε πάνω μια μικρη τουρμπινα με ενα e-manage και θα εχεις 140+ αλογα για καθημερινο ξεσκισμα και δεν θα κανει κιχ..
Ειχε ο 4ΖΖ denso εγκεφαλο?
Μονο για προγραμμα ειναι κριμα να δωσεις περιπου 500 ευρω για το πολυ 3-4 αλογα.Δεν παιζει να παρεις 7 που σου ειπαν.
ειναι Ε11 απο ιαπωνικο εργοστασιο και μου χαν πει οτι εχει εγκεφαλο denso απανω,εγω δεν το χω ψαξει ο ιδιος να πω την αληθεια .το μονο bosch που εχω δει πανω στο αμαξι ειναι οι πολλαπλασιαστες ,πως μπορω να τσεκαρω τον εγγεφαλο? που κοιταω?

απο κει και περα με ενδιαφερει να γεμισουν λιγο οι καμπυλες στις χαμηλομεσαιες ,ψηλα ειναι καλο 105hp κραταει μεχρι κοφτη ας παρει 4-5 hp και 0,5-1kg.m ροπη απο 2000 μεχρι 5000 και ας παρει 1-2hp max ιπποδυναμη στις 6000 ,δεν με πειραζει αυτο απλα τα μειγματα να ναι σωστοτερα και πιο αποδοτικα .....

οσο για turbo θα χρειαστουν και ζαντολαστιχα...καινουριος συμπλεκτης αναρτησεις φρενα συν τις μοντιφες στο συνεργειο ,ολα αυτα δεν κοστιζουν 500ευρω και για 140hp δεν αξιζει το turbo αφου με απλο υπερκυβισμο τα φτανεις με ποιο ασφαλη τροπο για την μακροζωια του μοτερ και πανω κατω με τα ιδια κοστη ...

σε ευχαριστω παντως για την απαντηση σου !
Απάντηση με παράθεση