Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX
Να ξερεις παντως οτι το ΤΑΤ ειναι πολυ αυστηρο δυναμομετρο,σε σχεση με αλλα γνωστα δυναμομετρα που δεν θεωρουνται αισιοδοξα,δειχνει λιγοτερα αλογα στο στροφαλο....στην πραγματικοτητα το μοτερ σου ειναι ισως 20-30 αλογα παραπανω....Σκεψου οτι full Α σταδιο typer που στα περισσοτερα dyno δειχνει απο 247 μεχρι 253 στροφαλο , στο ΤΑΤ εδειξε 227 αλογα στροφαλο...φυσικα το αμαξι εραβε στο δρομο και οταν ελεγε το παιδιοτι εχει 227 αλογα ενω οι αλλοι δηλωναν 240+,τους κουφαινε...
Απο κει και περα οσον αφορα τις καμπυλες σου οντως θες ψαξιμο για να turb-ιζεις ποιο χαμηλα...
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
Τελικά είναι στροφαλο ή τροχό; Αλλιώς δεν βγάζουμε άκρη! Πάντα στον τροχο είναι αρκετα λιγότερα άλογα λόγω απωλειών μετάδοσης. Αλλα δυναμομετρα βγάζουν στροφαλο με αλγοριθμο και αλλα τροχο! Πάντως πάντα τροχο μετράνε! Εκτός αν μετρησουνε μοτέρ στον πάγκο εκτός αυτοκινήτου!
|
το ΤΑΤ μετραει στροφαλο και ειναι πολυ αυστηρο σε σχεση με το maha του φωτεινελη που μετραει στροφαλο επισης και θεωρειται αρκετα ακριβες (στον στροφαλο...γιατι τροχο δειχνει αλλα για αλλα..)
Οπως ειπα στο παραδειγμα,οταν πχ ενα αμαξι δειχνει μινιμουμ 250hp -στροφαλο- στα αλλα δυναμομετρα ...
Στο ΤΑΤ θα δειξει γυρω στα 225-230hp -στροφαλο-