Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #57  
Παλιά 11-09-11, 16:33
davarisx Offline:
banned
 
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή: Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
davarisx θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από CTS03 Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγω δεν το καταλαβαίνω αυτό. Αν βάζεις ΗΗΟ, δηλαδή Η2 και Ο2 σε στοιχειομετρική αναλογία 2:1 οπως βγαίνει από την ηλεκτρόλυση, τότε μέσα στο κινητήρα βάζεις όσο επιλέον Ο2 χρειάζεται το επιπλέον Η2 να καεί. Οπότε γιατί να αλλάζει η ποσότητα του άκαφτου Ο2 που βλέπει ο Λάμδα? Με καμιά λογική δεν μπορεί να αυξάνεται το οξυγόνο στα καυσαέρια που διαβάζει ο Λάμδα.

Δεν εχει καμοια απολυτος σχεση το ΗΗΟ με το ΗΗ.Το πρωτο δεν καιγεται αλλα εκρηγνητε.το δευτερο απλα καιγεται.
Οσο για τον ηλεκτρολυτη που λες πριν πολλα χρονια ειχα κανει πειραμα με αλατι και οι φουσκαλιτσες που παραγονταν με την φωτια κανανε μικρες εκρηξεις.Δεν λεω οτι εκανα την τελεια υλεκτρολυση απλα την καβ@α μου εκανα τοτε.
Τωρα στο θεμα ΗΗ και ΗΗΟ.
εχεις να μας προτεινεις πιο ειναι καλυτερο με αποδειξεις βεβαια?εγω δεν θα ειχα προβλημα να εβαζα και ΗΗΟ αρκει αποδεδειγμενα να ειναι καλυτερο απο το αλλο.
Απάντηση με παράθεση